Sajtó

168 Óra

Felszámolás lehet a 168 Óra kiadója ellen, mert több havi bérrel tartozik

Lakner Zoltán, a hetilap távozó főszerkesztő-helyettese hónapokkal ezelőtti fizetését sem kapta meg, ezért felszámolási eljárás megindítását helyezte kilátásba a Köves Slomó nevével összefüggésbe hozható Telegráf Kft., a 168 Óra kiadója ellen.Több más 168 Órás szerző is panaszkodik, amiért nem kapta meg a jussát. Van, aki több éve várja a pénzét hiába.

A Bácskai Napló manipulált oldala

A képhamisító bajai Bácskai Napló hirtelen a sajtószabadság nagy barátja lett

Elbukta Baját a Fidesz, erre a Bácskai Napló című, korábban médiamanipuláció miatt kétes hírű országos ismertséget szerzett önkormányzati lap a sajtószabadság nagy barátja lett, és egy bocsánatkéréssel letudná, hogy pár hete hamis fotókkal igyekezett ellenszenvessé tenni a nem fideszes jelölteket. Elmagyarázták azt is, ők hogyan emlékeznek a történtekre.

Pesti Hírlap

Új részletek derültek ki az induló Pesti Hírlapról

Nyilvánossá vált a főszerkesztő-helyettesek személye, és az is, hány oldalas lesz az új napilap. Kerényi György főszerkesztő szólt arról is, hogy őket nem zavarná, ha mellettük ott maradna a Lokál, mert versenypártiak.