Sajtó

A 168 Óra eltávolított cikkének tárolt változata

A 168 Óra főszerkesztője a távozókat, ők a főszerkesztőt bírálják

A 168 Óra főszerkesztője által eltávolíttatott – a miskolci kórházban történt meddővé tételről szóló – cikket író Kun J. Viktória volt külsős munkatárs a Media1-nek élesen bírálta a Magyar Nemzetben szerinte az újságírót és a lapot lejárató Rózsa Péter főszerkesztőt. Az ugyancsak távozó Ágoston Zoltán online rovatvezető a Facebookon bírálta Rózsa Pétert, aki előzőleg önkényeskedő újságírót emlegetett a kormánypárti napilapban.

A BEST Magazin idei első címlapjának egy részlete Fodor Zsókával, egy fiktív családon belüli erőszak áldozataként

Új főszerkesztő-helyettes a Best magazinnál

Nem csak a főszerkesztő személye változott januártól a Central Médiacsoport magazinjánál, ahol egyébként épp a családon belüli erőszak ellen kampányolnak ismert médiaszemélyiségek segítségével.

Orbán Viktor tegnapi sajtótájékoztatója. Fotó: kormany.hu

A Miniszterelnökséget hiába kérdezték, de egy újságíró kiszámolta, mennyibe kerülhetett az áldott, békés karácsony

Közel félmilliárd forintba kerülhetett az adófizetőknek, hogy Orbán Viktor kormánya sajtóhirdetésekben kívánt nekik áldott, békés karácsonyt, és ebben a kalkulációban a tévés hirdetések még nem, illetve csupán a három országos napilapban megjelent sajtóhirdetések vannak benne. A hirdetések egy része egyébként késve, karácsony után jelent meg.

Daphne Caruana Galizia, a meggyilkolt máltai újságírónő. részlet a Guardian riportjából

Belebukott a máltai rendőrfőnök az újságíró-gyilkosságba

Távozik a máltai rendőrfőnök, akit a civil társadalom és a család azzal vádolt, hogy akadályozta a Daphne Caruana Galizia oknyomozó újságíró ellen 2017-ben elkövetett gyilkosság felderítését, valamint még az újságíró halála előtt nem tett meg mindent Galizia védelmében.

Anadolu hírügynökség

Vádat emeltek a török állami hírügynökség munkatársai ellen Egyiptomban

Álhírterjesztéssel vádolják őket. Az újságírók bebörtönzésében élen járó országok toplistáján 2. helyen végző Törökország és a 3. helyen végző Egyiptom eközben azon vitatkozik, melyik ország kevésbé tisztelője a sajtó szabadságának. A letartóztatottak közül egyébként egy fő mostanra hazatért Törökországba.

Story magazin borítójának egy részlete a megújulás után

Megújult a Story magazin

Hazai celebekkel népszerűsítik a mától új köntösben jelentkező bulvármagazint, mely most a közösségi médiában is erősít. A kampányt Geszti Péter cégével készítette a lap kiadója. A külső mellett tartalmi fejlesztéseket is végrehajtott a szerkesztőség.

Szalai Annamária, az NMHH és a Médiatanács volt elnöke

Most akkor Szalay Annamária, vagy Szalai Annamária?

Stop, álljunk meg egy szóra, pontosabban egy i-re vagy y-ra! Nézzük, hogyan változhat meg valakinek a neve a halála után egyik pillanatról a másikra, jókora káoszt okozva a fejekben és a sajtóban. Közben pedig eláruljuk azt is, ki kapta az idei médiadíjat, amit a volt NMHH elnökről neveztek el.

Pesti Hírlap 0. szám

Nem jelenik meg hétfőn a Pesti Hírlap

Kerényi György azt mondta a Media1-nek, a fővárosi közterület-használati engedély csütörtökön megérkezett, de a főszerkesztő egyelőre mégsem tudta megmondani, mikorra halasztják el a január 13-ra ígért rendszeres megjelenés kezdetét. Technikai és egyéb okokkal magyarázzák a fejleményt.