fbpx

Rádió

Kossuth Rádió.

Megbírságolta a Médiatanács az állami Kossuth Rádiót és vezetőjét

A médiahatóság szerint túl erőszakos volt a mese az állami rádióban, és ezzel a Kossuth Rádió veszélyeztette a kiskorúak fejlődését, ráadásul nem először. A HírTV figyelmeztetéssel megúszott egy 91 alkalommal megvalósult jogsértést. A Rock nevű rádiónál is jogsértést talált a testület.

Dull Szabolcs, a Telex társfőszerkesztője

„Senki sem gondolja, hogy a Telex részvényeseként milliomos, milliárdos lesz” – Interjú Dull Szabolccsal, a Telex főszerkesztőjével és egyik leendő tulajdonosával (Media1 Podcast, 2022.06.20.)

Interjút adott a Media1 podcast- és rádióműsorának Dull Szabolcs, a Telex főszerkesztője, akit többek között az általa főszerkesztett lapot működtető cég részvénytársasággá alakulásáról és a most induló dolgozói részvényprogram részleteiről, valamint más aktualitásokról kérdeztünk. Kiderült a beszélgetésből, kapnak-e majd osztalékot a munkatársak, illetve el tudják-e adni a részvényeiket, ha szeretnék, de szóba került az is, mit gondol Dull Szabolcs a Telex egyedi látogatószámának májusi nagy, egészen a 24. helyre történő visszacsúszásáról, ami miatt a 168.hu is előzte a lapot, és elárult néhány dolgot arról is, milyen tartalomfejlesztési terveik vannak a jövőre nézve, vagy hogy mi lesz a Telex kiadójával, a részvénytársasággá alakuló Van Másik Kft. mellett működő másik céggel, a Ne Hallgassunk Nonprofit Kft. tulajdonjogával, és mi utóbbi vállalkozással a cél.

Milkovics Pál, a 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosa

A 168 Óra tulajdonosa szerint Fiala János nem mondott igazat a távozása körülményeiről

Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója és társtulajdonosa reagált arra a cikkre, amelyben Fiala Jánost kérdezte a Media1 arról, mik voltak azok a vállalhatatlan feltételek, amelyek miatt néhány napja úgy döntött, elviszi a Kelj Fel Jancsi című műsort a 168.hu-tól. Milkovics Pál mellett, aki azt mondta, Fiala nem egészen az igazat mondta, Trencséni Dávid, a médiavállalat hírigazgatója is reagált Fiala szavaira.

Fiala János műsorvezető

Felhívtuk Fiala Jánost – elárulta, miért viszi el a Kelj fel Jancsit a 168 Órától (FRISSÍTETT!)

A rádiós műsorvezető azt mondta pénteken a Media1-nek telefonon, hogy Milkovics Pállal, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Média vezérigazgatójával 2020-ban történt megállapodása után mindössze nagyjából három hónapig voltak rendben a dolgok, majd ezt követően fokozatosan egyre rosszabbá, míg végül teljesen vállalhatatlanná váltak a feltételek, így jutottak el odáig, hogy most inkább otthagyja a céget és önállósítja műsorát. Lapunk kérdésére a Kelj fel Jancsi házigazdája bővebben is kifejtette, milyen feltételekről van szó, és azok hogyan lettek egyre rosszabbak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */