fbpx

E-kereskedelem

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője, az Ecommerce Hungary elnökségi tagja

Nagy tragédiák várhatók, ha nyárra sem sikerül nyitni – interjú Szigetvári Józseffel, a Szállás.hu Csoport ügyvezető igazgatójával

A Media1 múlt heti adásának vendége volt Szigetvári József, a Szállás.hu Csoport ügyvezető igazgatója, akit főleg a koronavírus-világjárvány kapcsán elrendelt kormányzati intézkedések a turizmusra gyakorolt hatásairól és a majdani újranyitásról kérdeztünk, és szóba került az is, miből él most egy szállásközvetítő oldal.

e-kereskedelem, online vásárlás

Itthon is egyre többen vásárolnak divatcikkeket online

Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.

Aldi üzlet

Saját webshopot indít az ALDI

Az üzletlánc egy minden országra és termékkínálatra kiterjedő, globálisan egységes informatikai rendszer kiépítésével alapozza meg az online vásárlás bevezetését.

Jeff Bezos, az Amazon alapítója

A csúcson mond le az Amazon alapítója

Rekord árbevételről és profitról számolt be az Amazon, a világ legnagyobb internetes kiskereskedelmi vállalata. A pénzügyi eredményekkel együtt érkezett az a hír is, hogy lemondott az alapító, a céget 1994-ben alapító Jeff Bezos.

online vásárlás, e-kereskedelem

3 fontos trend, ami tovább pörgetheti idén az e-kereskedelmet

Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.

e-kereskedelem

Ezek a legfontosabb trendek az e-kereskedelemben

A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.

e-commerce, e-kereskedelem, online kereskedelem

Ingyenes e-kereskedelem akadémia indul, iparági nagyágyú is előad

Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.