
Terrorizmussal vádolnak 16 újságírót a török hatóságok
A török újságíró-szövetség az ügy kapcsán az ország sajtószabadságának legsötétebb időszakának nevezte a mostanit.
A török újságíró-szövetség az ügy kapcsán az ország sajtószabadságának legsötétebb időszakának nevezte a mostanit.
Átfogó felmérést publikált az Európai Bizottság a legnagyobb online platformok álhírellenes gyakorlatáról, miközben küszöbön a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály elfogadása is – számolt be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
A Magyar Újságírók Országos Szövetsége elfogadhatatlannak tartja, hogy magyar külképviseletek magyar újságírók külföldi szakmai útjairól információgyűjtést végezzenek és ezekről jelentsenek a Külgazdasági és Külügyminisztériumnak.
Nem kell többé közterület-használati engedélyt kiváltani azon sajtótermékek utcai vagy árushelyi terjesztéséhez, amelyek Ukrajnával kapcsolatos „közérdekű közleményt” tartalmaznak. Az egyéb lapok árusainak azonban erre továbbra is szükségük van.
Az Oxfordi Egyetemen működő Reuters Intézet idén is elkészítette a Digital News Report című jelentését, amely 46 ország, köztük Magyarország lakosságának megkérdezésével vizsgálta a legfontosabb tendenciákat a médiában.
A kormány többek között újságírók és médiatulajdonosok, valamint közéleti és más szereplők telefonhívásait is lehallgattatta, megfigyeltette, ám a Budapesti Regionális Nyomozó Ügyészség ezt törvényesnek találta.
A kormánykritikus újság túlélő programot indít, miután a forint rendkívüli mértékben meggyengült, ami kedvezőtlenül hat az egyébként is folyamatosan dráguló papír beszerzési árára és a nyomdai költségekre. Emiatt az újság komoly nehézségekkel kénytelen szembenézni.
A Media1 megtudta, hogy a Ripost7 című kormányközeli bulvárlap is jelentősen megemelte árait, pedig annak alapítója, Ómolnár Miklós az induláskor még azt nyilatkozta, hogy a vásárlóik nagyon árérzékenyek, olvasóiknak minden forint számít. Az akkor még naponta megjelenő lap még kevesebb mint harmadába került a mostaninak.
Az idei szlogen: Világ buborékjai, egyesüljetek!
8 százalékos növekedésre számíthat a globális reklámpiac idén, ami elmarad a korábbi időszak növekedési mutatójától, de magasabb a 2023-ban várható értéknél. Az egyes területeken belül jelentős eltérések lehetnek, derül ki a prognózisból.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.