Sajtó

Petíció a Le Monde függetlenségéért

Mészáros Lőrinc volt üzlettársától féltik a Le Monde függetlenségét

Több mint ötszáz közéleti személyiség írta alá világszerte a szerkesztőség függetlenségének megőrzéséért közzétett petíciót. A Le Monde egyik új résztulajdonosa, Daniel Křetínský cseh milliárdos neve Magyarországon sem ismeretlen, hiszen az ő cégének közvetítésével jutott hozzá Mészáros Lőrinc a Mátrai Erőműhöz.

újságok

Új budapesti napilap indul, Pesti Hírlap lehet a neve

Már toborozzák az újságírókat, szerkesztőket. A főszerkesztő Kerényi György lesz. A lap tulajdonosa a Prágában élő, több saját tévécsatornával is rendelkező médiavállalkozó, Milkovics Pál, aki korábban szerette volna megvásárolni a Magyar Nemzetet Simicska Lajostól.

Rózsa Péter a Hír TV Egyenesen című műsorának vendégeként 2018 májusában

Ezek a 168 Óra leendő főszerkesztőjének tervei

Rózsa Péter a Media1-nek számolt be elsőként nyilvánosan a terveiről. Szólt arról is, marad-e rendszerkritikus a 168 Óra. Szavai alapján kiderült: a leköszönő Tóth Ákos főszerkesztő mellett ugyancsak távozó főszerkesztő-helyettesek utódjainak megtalálása még hátra van.

A 168 Óra hetilap legutóbbi lapszámának egy részlete

Főszerkesztőváltás a 168 Óránál

Rózsa Péter, a Klubrádió eddigi főszerkesztő-helyettese veszi át a hetilap irányítását Tóth Ákostól. Távozik Lakner Zoltán és Krajczár Gyula, Tóth Ákos két helyettese is.

Mandiner

Jöhet a Mandiner, az új kormányközeli hetilap

A Népszava szerint akár már heteken belül megérkezhet a sajtópiacra a fideszes sajtóholding, a KESMA alá tartozó Mandinder nyomtatott változata, amiről már korábban is szó volt.