fbpx

Sajtó

Mediaworks

Megint pert nyert egy origós hazugság kapcsán a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding, a Mediaworks ellen

Másodfokon, immáron jogerősen is azt állapította meg a bíróság, hogy a kormányközeli Mediaworkshöz tartozó Szoljon.hu hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosi hátterével és működésével kapcsolatban, amikor a szolnoki megyei lap szóról szóra megjelentette az Origo a témáról néhány perccel korábban publikált valótlan tartalmú írását. Ez már a Fidesz-közeli sajtóholding második jogerősen elvesztett pere az Origo által leközölt valótlanság kapcsán.

Népszava

Hová tűnt a Népszava 8 oldalas Visszhang melléklete?

A Népszava előfizetői és a lap vásárlói szombaton nagy meglepetéssel tapasztalták, hogy váratlanul a megszokott 32 oldalas, 2×8 oldalnyi melléklettel megjelenő Népszava, csak 24 oldalon jelent meg, nem tartalmazza ugyanis a napilap az egyik népszerű mellékletet. Megkérdeztük az okát.

Szabad Európa Magyarország

Lemondatták a Szabad Európát felügyelő állami ügynökség igazgatóját

Michael Pack az Egyesült Államok új elnöke, Joe Biden kérésére döntött az USAGM-től történő távozása mellett. A volt vezetőt korábban több súlyos bírálat is érte, amiért beavatkozott a tartalomszolgáltatásba, és megakadályozta, hogy egy riporter kérdést tegyen fel a Trump-kormánynak, Biden beiktatása előtt egy nappal pedig Trumphoz kötődő embereket nevezett ki a Szabad Európához.

Magyar Nemzet

Végrehajtást indított a Jobbik a Magyar Nemzet ellen

Az ellenzéki párt azért kezdeményezett végrehajtói eljárást, mert a Fidesz-közeli napilap jogerős bírósági ítélet ellenére sem közölt helyreigazítást egy korábbi valótlansággal összefüggésben.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */