fbpx

Sajtó

Mediaworks

Tömegesen távoznak a kormánypárti médiagólem, a Mediaworks vezetői

Miután a napokban váratlanul távozott Szabó László vezérigazgató a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz (KESMA) tartozó, a Magyar Nemzetet, az Origót, a HírTV-t, a Figyelőt, a Világgazdaságot és az összes megyei napilapot is tulajdonló, közel félezer médiamárkával rendelkező Mediaworks éléről és a napokban Kálmán Erika lett az elnök-vezérigazgató, most további 5 mediaworkös igazgató, köztük egy vezérigazgató-helyettes távozásáról értesült a Media1.

Meleg férfiak az ELLE magazin borítóján

LMBTQ hirdetést vizsgált és frekvenciákat adott a Karc FM-nek és a Katolikus Rádiónak a Médiatanács

Bár az október végén távozó Karas Monika elnök utódját még mindig nem nevezték ki, ezen a héten is megtartotta szokásos heti ülését a Nemzeti Média- és Hírközlési Tanács (NMHH) Médiatanácsa, ahol több fontos ügyben is döntés született. Vidéki rádiós pályázatokról, a Pesti Hírlapban megjelent, az ELLE Magazin LMBTQ-borítóját tartalmazó hirdetés jogszerűségéről és a 2022-es pályázati forrásokról is határoztak.

Milkovics Pál (Brit Media) és Varga Zoltán (Central Médiacsoport)

Egymást „püföli” két ismert magyar médiavállalkozó, Milkovics Pál és Varga Zoltán

Meglehetősen erős kijelentések jelentek meg egy interjúban először Varga Zoltántól, a 24.hu-t és a Nők Lapját, valamint számos más lapot megjelentető Central Médiacsoport tulajdonosától a Pesti Hírlapot, az ELLE magazint, a Neokohnt és a 168 órát kiadó Michaeli, Schwartz & Brit Media céggel kapcsolatban, amire azután utóbbi médiacég részéről Milkovics Pál vezérigazgató reagált oly módon, hogy válaszában Varga Zoltánról tett kijelentéseket.

Dobrev Klára és Márki-Zay Péter, a miniszterelnökjelölti előválasztás második fordulójában, az RTL Klub által szervezett élő tévévita alkalmával

Megérkezett a Médiatanács válasza, miért nem lép fel az előválasztás híreit elhallgató MTI-vel szemben

Hivatalos panaszbeadvány ellenére sem lép fel a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa az állami Duna Médiaszolgáltató ellen, amiért az MTI médiaszakmai, médiaetikai és törvényességi szempontból is erősen aggályos módon nem publikálta a miniszterelnök-jelölti előválasztással kapcsolatos információkat és több mint 30 napon át fotókat sem közölt az ország jelentős részét megmozgató eseményekről. Cikkünkben bemutatjuk, mi történt azután, hogy hivatalos panaszbeadvánnyal fordultunk a kizárólag kormánypárti szavazatokkal megválasztott tagokból álló, elviekben a médiapiac szereplőinek törvényes működését betartani hivatott grémiumhoz.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások