fbpx

Sajtó

Návai Anikó hollywoodi sztárriporter a Fem3 csatorna vendégeként

Návai Anikó nem most plagizált először sztárinterjút? Scarlett Johansson előtt Roman Polanski és Johnny Depp esetében is előfordultak furcsaságok

A hollywoodi sztárriporterként emlegetett Návai Anikó egyes írásainak eredetiségével kapcsolatban már 2012-ben is felmerültek nyilvánosan komoly kétségek, az újságíró akkor mégis a szakmában maradhatott, így jutottunk el napjaink botrányáig, a „Scarlett Johanssonnal” a Nők Lapjában leközölt fiktív interjúig.

Scarlett Johansson

A Nők Lapja meghamisított interjút közölt Scarlett Johansson világhírű filmsztárral – kirúgják Návai Anikó sztárriportert

„Exkluzív” interjút közölt a Nők Lapja Scarlett Johansson filmsztárral, csakhogy kiderült: az interjú szerzőjeként feltüntetett Návai Anikó újságíró valójában plagizált és csak összeollózott máshol megjelent idézetekből egy anyagot a forrás említése nélkül, tehát nem is került sor interjúra közte és a színész között.

A Ringier Axel Springer Magyarország egyik irodájának bejárata Budapesten

Magyarországon is kivonul a Blikk kiadójából az Axel Springer, a Ringier veszi át a részvényeket

A Ringier AG kiterjeszti tevékenységét Kelet-Európában és bővíti nemzetközi portfólióját a médiapiacon, valamint a digitális szolgáltatások piacán. Az Axel Springer a német és az amerikai piacokra összpontosít a jövőben, míg a Ringier és az Axel Springer közös vállalata Lengyelországban tovább terjeszkedik. A lépés érinti a Blikk és a Kiskegyed kiadóját, a Riniger Axel Springer Magyarországot is.

Shabi Michaeli, a Brit Media 50 százalékos tulajdonosa

„Rogán Antal tíz éve a barátom, de soha nem volt közös üzleti ügyünk” – Interjú a 168 Óra kiadójának új társtulajdonosával, Shabi Michaeli izraeli-grúz üzletemberrel

Exkluzív interjút adott a Media1.hu-nak Shabi Michaeli izraeli-grúz állampolgár, aki a napokban 50 százalékos tulajdonossá vált a 168 Órát és az ELLE Magazint kiadó Brit Mediában. Az üzletember, akinek ez az első médiabefektetése, megerősítette lapunknak, hogy barátja Rogán Antalnak, a kormányzati hirdetésekért is felelős fideszes politikusnak, de elmondása szerint a médiavállalatba történő befektetésnek ehhez nincs köze. Az interjúban Michaeli azt is állította, hogy a sajtó valótlanul hozta összefüggésbe korábban a letelepedésikötvény-üzlettel. Elmondta azt is, hogy milyen fejlesztésekkel készül a vállalat: rádióban és televízióban is gondolkodnak, de a Klubrádió semmilyen szerepet sem tölt be a terveik között, függetlenül az abban lévő részesedésüktől. Egyebek mellett megkérdeztük az üzletembert arról is, baloldali lap marad-e a 168 Óra, és számítanak-e állami hirdetésekre, de szó esett arról is, milyen időtávon tervezi tartani a vállalatot.

Shabtai Michaeli, a 168 Óra és az ELLE Magazint tulajdonló Schwartz & Brit Média új társtulajdonosa

Rogán Antal izraeli-grúz üzletember barátja beszáll a Brit Mediába

A Media1 megtudta, hogy társtulajdonos lett a 168 Óra és az ELLE magazin kiadójában Shabi Michaeli izraeli-grúz kettős állampolgár, akinek neve évekkel ezelőtt a kormányzati reklámokért felelős politikus barátjaként került elő a sajtóban. A Media1 exkluzív interjút is készített Shabi Michaelivel, akit Rogán Antalhoz fűződő kapcsolatáról, a gyorskölcsönös cégéről és a befektetése céljairól is kérdeztünk.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */