Sajtó

Meglepetés Mentes Konyha

Megújult a Meglepetés Mentes Konyha

Még több tartalommal jelentkezik az ételérzékenységgel élőket és a tudatos táplálkozásban hívőket segíteni hivatott gasztrokiadvány.

Népszabadság

Elkótyavetyélve landolhatott a Népszabadság a Fidesz közelében

A G7 szerint míg Henrich Pecina 4 milliárdot kereshetett a Mediaworks-ügyleten, az MSZP és a hozzá közelálló körök olcsón, százmilliókat bukva adták el az egykoron vezető közéleti napilapot, a Népszabadságot, ami végül a Fidesz közelébe, a KESMA-hoz került.

axel springer kkr

Eladták az Axel Springert, Európa egyik legnagyobb lapkiadóját

A német Axel Springer többségi tulajdonát a KKR nevű magántőkealap veszi meg. A teljes vételár 6,8 milliárd euró. Az Axel Springer olyan lapok kiadója mint a legnagyobb példányszámú német napilap, a Bild. A vállalat Magyarországon is érdekelt.

A Reuters Institute magyarországi fejezetének egy részlete

Reuters Institute: A magyarok jelentős részéhez nem jutnak el kritikus információk

Az oxfordi egyetem médiaelemző intézetének legújabb, Magyarországra külön fejezetet szentelő, most megjelent éves jelentése szerint folytatódtak Magyarországon a támadások a demokratikus intézmények ellen, tovább nőtt a kormányzati kontroll a médiapiacon, és nem jutnak el a lakossághoz kritikus információk. A tanulmányból kiderül az is, milyen arányban hajlandók fizetni a tartalomért a magyarok és mit gondolnak az emberek a TV2-ről.

Ivan Golunov oknyomozó újságíró. Fotó: Facebook

Elengedik Ivan Golunov orosz oknyomozót

Ejtették a vádat a kábítószerrel való üzérkedéssel vádolt, 36 éves orosz újságíró ellen. Eközben Moszkvában épp megakadályoznának egy holnapi demonstrációt. Berlinbe is tüntetés szerveződik az ügyben.

Ivan Golunov ügye miatt három napilap is egységesen tiltakozott

Egyforma címlapokkal és Facebookon tiltakoznak Ivan Golunov őrizetbe vétele miatt

Három napilap is azonos borítóval jelent meg hétfőn. Eközben kiderült, a nyomozók nem találták meg az oknyomozó újságíró ujjlenyomatát a kábítószeres zacskón, és hamisan állította az orosz belügyminisztérium egyes képekről, hogy azok az újságíró lakásában készültek. Korábban az EBESZ is megszólalt és a közösségi médiában is tiltakozás kezdődött.