Online média

Netflix logó

A Netflix saját tartalmakkal erősít

A következő nyolc évben 26,3 milliárd dollárt (8000 milliárd forintot) fordít tartalomfejlesztésre, főként saját tartalom előállítására a streamingszolgáltató egy friss iparági elemzés szerint. A cég eközben a héten megnyitotta negyedik európai irodáját.

Törökország, zászló

Közel 3 év után újra elérhető a Wikipedia Törökországban

Törökországban annak idején „nemzetbiztonsági aggályokra” hivatkozva tiltották le a hozzáférést a népszerű közösségi enciklopédiához, de az alkotmánybíróság szerint az oldal betiltása a szólásszabadságot korlátozta, ráadásul semmilyen súlyos tartalom volt az oldalon, ahogy azt a helyi médiahatóság állította.

DUE Nagy Diák Bűnmegelőzési Teszt

Játékkal küzd a DUE az online zaklatás ellen

Többek közt az online zaklatás és a gyerekek közötti erőszak megállítását tűzte ki célul a DUE Médiahálózat és a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanács azzal, hogy elindította a Nagy Diák Bűnmegelőzési Tesztet. Az a tanuló, aki részt vesz a játékban, megtudhatja például, hogy baj esetén kitől kérhet segítséget.

streaming, internetes rádiózás

Új csúcsot ért el a magyarországi internetes rádiózás

Volt olyan pillanat kedden, amikor egyidejűleg legalább több mint 100 ezren hallgattak magyarországi internetes rádiókat, derül ki szerverstatisztikák alapján, ahogyan az is, hogy a Rádió 1-en hallható Balázsék különösen népszerű az internetes rádióhallgatók körében. Egyértelmű trend a statisztikák alapján a netrádiózás felfutása.