fbpx

Sajtó

MTI

Nem vizsgálja a Médiatanács az MTI-s „fotócenzúrát”

Hiába érkezett bejelentés Ujhelyi Istvántól a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsához, amiért a Magyar Távirati Iroda úgy közölt fotókat a Velencei Filmfesztiválon díjazott magyar alkotókról, hogy nem látszódott a képeken, hogy ők Free SZFE feliratú pólóban jelentek meg.

National Geograpihc címlap

Bolsevikozni kezdte az ifjú fideszes politikus a National Geographic című lapot

Kiss Norbert, a Fidelitas országos alelnöke meglehetősen indulatos kifejezésekkel kezdte el támadni a magazint azután, hogy annak szerkesztői címlapjukra a Pesti Hírlap ikonikussá vált fotóját választották, melyen egy egyetemista hallgató freeSZFE feliratú maszkban az egyetemi autonómia helyreállítását követelő molinó előtt látható.

fotós

Az MTI a fotókat is cenzúrázza, a Miniszterelnöki Kabinetiroda beavatkozik

Több, korábban az állami hírügynökségnek dolgozó fotós is beszámolt arról, miként érezték saját bőrükön a cenzúrát az MTI fotószerkesztőségében. Elárulták azt is, milyen szempontok szerint jelenhet meg fénykép manapság Orbán Viktorról, vagy hogy milyen elvek mentén kellett bemutatniuk fotóikon keresztül a 2015-ös menekültválságot.

A MÚOSZ tihanyi üdülője

Eladja az újságíró-üdülőt a MÚOSZ

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége a tihanyi újságíró-üdülő eladásáról szombaton több órás, internetes videókonferencia során lebonyolított küldöttgyűlésen döntött.

Békéscsaba Megyei Jogú Város városháza

Milliókkal segíti Békéscsaba a Fidesz-közeli médiaóriást, de jutott Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos bizalmi emberének rádiójának is

Békéscsaba városának vezetése a közel 35 milliárd forintos éves árbevételű Mediaworks (KESMA) mellett a Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos bizalmi emberéhez került Rádió 1 üzemeltetőjének is milliós pénzügyi támogatást szavazott meg nemrégiben. A pénzosztás körül több érdekesség is történt, amiből csak az egyik, hogy a Rádió 1-nek négyszer több pénzt ítéltek meg, mint a jelentős múltra visszatekintő és helyieket foglalkoztató Csaba Rádiónak vagy a Mega Rádiónak.

Mediaworks - Content first felirat

Jogerősen is pert nyert a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding ellen

A Szegedi Ítélőtábla által jogerősen most lezárt pert a Media1.hu-t működtető Vipcast Media és Szalay Dániel, a lap tulajdonosa és főszerkesztője indította a Mediaworks ellen a baon.hu-n megjelent, a Media1 működéséről és tulajdonosi hátteréről szóló, az Origótól átmásolt valótlan tartalmú cikk közlése miatt.