Sajtó

Pápai Gábor karikatúrája az Origo által elkövetett tartalomlopásról

Médiajogász: Jogsértést követhetett el az Origo és Demeter Szilárd, a Petőfi Irodalmi Múzeum igazgatója

A fideszes médiaholdinghoz tartozó Origo engedély nélkül előre leközölte piactársa, a Magyar Narancs egy későbbi számába tervezett cikkhez kapcsolódóan a Demeter Szilárdnak elküldött, szerzői jogi védelem alatt álló kérdéseket, ráadásul mint hamar kiderült, az Origo és Demeter Szilárd valótlan tényállítással is igyekezett manipulálni a publikumot. A Media1 által megkérdezett médiajogász szerint az Origo és Demeter Szilárd nem csak etikai, de jogi normákat is megsérthetett.

A közmédia gyártóbázisa Budapesten a Kunigunda útján. Fotó: Ladányi András / Media1

Újabb cenzúra történt az MTI-nél

Az MTI nem volt hajlandó közölni egy közleményt, amelyből kiderül, hogy Varju László, Szél Bernadett és Hadházy Ákos ellenzéki országgyűlési képviselők az Emberi Jogok Európai Bíróságához fordulnak a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap épületében történtek kapcsán.

Dancsó Péter

Eladta a Central Médiacsoport a Dancsó Pétert is menedzselő online videós cégben lévő tulajdonrészét

A Dancsó Péter mellett Pamkutya, Istenes Bence, Sebestyén Balázs és több más híresség videós csatornáját is menedzselő Special Effects Media nevű online videós cégben lévő 33 százaléknyi üzletrészének eladása ellenére is 1 milliárd forinttal csökkent a Varga Zoltán tulajdonában lévő, számos jelentős médiaterméket megjelentető Central Médiacsoport 2019-es árbevétele tavaly, nagyot nőtt viszont a profit.

A 168 Óra címlapja 2020.06.11-én

Nagy változásokra készül a 168 Óra

A változások közül az első már a jövő héttől megvalósul, és minden olyan olvasójukat érinti majd, akik a hetilaphoz árusító helyen szoktak hozzájutni.