fbpx

Sajtó

Krekó Péter, a Political Capital

Krekó Péter újabb pert nyert a NER sajtója ellen

Szerdai elsőfokú ítéletében a Fővárosi Törvényszék helyreigazításra kötelezte a Magyar Nemzet nyomtatott és online kiadásait a tavaly év végén közölt, a Krekó Péter lejáratását megindító cikk miatt

A Bors című bulvárnapilap utcai hirdetése

Bréking: Felmondott az elfideszesített Bors főszerkesztője és átigazol a Blikkhez

A távozásra rálátó forrásaink szerint a 2017-ben, Andy Vajna kormánybiztos tulajdonossá válását követően kinevezett, ám a lapot szakmai alapon kiegyensúlyozni próbáló Kovács Vince megcsömörlött attól, ami a Borsot tulajdonló Fidesz-közeli Mediaworks kiadónál folyik. A Media1 értesülése szerint Kovács Vince az általa alapított Blikkhez tér vissza főszerkesztő-helyettesként. Nem ő lesz az egyedüli távozó.

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Szokatlanul cáfolt a Koronavírus Sajtóközpont

A Koronavírus Sajtóközpont az információt megnevező kormányközeli napilap megnevezése nélkül számolt be arról, hogy nem igaz, hogy az egyik nagy áruházlánc dolgozóit soron kívül fogják beoltani és már folyik az igényfelmérés. Máskor, ha nem kormányközeli lapról van szó, nem szokott ilyen szemérmes lenni a kormányzat.

Népszava

Főszerkesztőt vált a Népszava

Magyarország legnagyobb példányszámú országos politikai napilapja, a Népszava, új főszerkesztővel folytatja munkáját.

MTV EMA 2020

Változatos trükkökkel rejtegetik az MTV és az MTÜ szerződését

Immáron 106 napja, hogy hivatalos úton igényelte a Media1 a Magyar Turisztikai Ügynökség a Music Television televíziós csatornával az MTV EMA gála kapcsán létrejött szerződését. Az MTÜ a dokumentum tartalmának megismerését részben a Müller Cecília vezette Nemzeti Népegészségügyi Központéhoz is hasonló módszerekkel akadályozza. Újabb tanulságos történet az információszabadság és ezen keresztül a sajtószabadság aktuális hazai helyzetéről.