Szalay Dániel cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

Arena4 tévésatorna
luxemburgi joghatóság

Mégis benyomulhat Luxemburgba az Arena4, a Story4, a TV4, a Galaxy4 és a Film4 csatornákat tulajdonló magyar tévétársaság

A Story4, a TV4, a Galaxy4, az Arena4 és a Film4 magyar tévécsatornák tulajdonosának 5 frekvenciakérelmét véleményező ALIA hajlandó volt a korábbi negatívról pozitívra változtatni véleményét, és most már nem gondolja, hogy csak postaláda-címre van szükségük Borsány-Gyenes Andráséknak Luxemburgban.

D. Bányász Gergő, a hvg.hu Itthon rovatának távozó vezetője
érkező indexesek

D. Bányász Gergő: Megkerestek, hogy legyek az Index főszerkesztő-helyettese, de végül nemet mondtam

Szombathy Pál, az Index leendő főszerkesztője felkérte egyik helyettesének az annak idején még nem kormánypárti befolyásolás alatt lévő HírTV volt belpolitikai főszerkesztőjét, akit 2018-ban, a választások utáni első leépítési hullámban bocsátottak el a tévétől, majd egy ideig a hvg.hu belpolitikai rovatának vezetője volt, tavaly október óta pedig az InfoRádiónál felelős szerkesztő. A Media1 utolérte D. Bányász Gergőt, aki végül nemet mondott.

index.hu
Fekete-Szalóky Zoltán

Fekete-Szalóky Zoltán lesz az Index hírigazgatója

Az InfoRádió egykori munkatársa, az Index.hu leendő hírigazgatója mostanában az idén indult Országút című kormányközeli kulturális-közéleti lapnál dolgozott szerkesztőként.

Balogh Ákos Gergely, a Mandiner korábbi főszerkesztője, az Index leendő főszerkesztő-helyettese
balogh ákos gergely

Megerősítette Balogh Ákos Gergely, a Mandiner korábbi főszerkesztője, hogy az Index egyik főszerkesztő-helyettese lesz

A Mandiner egykori főszerkesztőjéről, a Corvinus volt kommunikációs igazgatójáról napok óta pletykálták forrásaink, hogy a Corvinuson toborzott a laphoz munkatársakat az Indexhez, és főszerkesztő-helyettesként merült fel a neve. A Media1-nek szombat reggel elismerte, hogy a laphoz igazol, de a toborzásról nem tud.

Mészáros Lőrinc a HírTV Célpont című műsorában korábban
tükörcég

Tulajháború: Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti barátja gazdagodik ezután a PC World, a GameStar és a Computerworld hirdetési bevételeiből

Miközben a Project029 médiavállalat körül sokasodnak a jogi, bírósági eljárások egy tulajdonosi háborúval összefüggésben, a miniszterelnökkel közismerten baráti kapcsolatot ápoló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a Közmédia és a TV2 reklámfelületeit is értékesítő Atmedia kereskedőház felel ezután a mostanában egyre durvább fejleményeket megélő szaklapok hirdetési felületeinek értékesítéséért. Tanulságos történet következik arról, hogyan alakult így a PC World, a GameStar és a Computerworld, valamint a Puliwood sorsa.

Az RTL Híradó Szellő István és Erős Antónia műsorvezetésével
eljárás lezárása

Folytatódik az RTL Magyarország és a Gazdasági Versenyhivatal csatája a 24.hu-t működtető Central Digitális Média Kft. kapcsán

A Media1 információi szerint a GVH nemrég végzéssel tette nyilvánvalóvá, hogy ismételten sem vizsgálja érdemben az RTL Magyarország és a 24.hu-t is tulajdonló Centrál Digitális Média összefonódására vonatkozóan évekkel ezelőtt benyújtott kérelmet – annak ellenére, hogy a vizsgálat lefolytatására kötelezte nemrég a Kúria a versenyhatóságot. Az ügy megint bíróságra kerül.