Szalay Dániel cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója
trükkös zotyó

Trükkös Zotyózva, az Index volt tulajdonosa elleni módszerrel folytatódnak a 24.hu tulajdonosát támadó cikkek a Fidesz-közeli médiában

Míg a nem kormánypárti sajtó hetek óta az Index körüli fejleményekkel és a lap jövőjével foglalkozik, a héten a kormánysajtóban tovább folytatódott a Varga Zoltán, a 24.hu és több más internetes és nyomtatott médiumot működtető Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó támadássorozat, mely kísérteties hasonlóságot mutat az Index egykori tulajdonosa, Spéder Zoltán elleni korábbi háborúhoz, és időzítése sem tűnik véletlennek.

Vodafone
szolgáltatás színvala

Dühösek a Vodafone-UPC ügyfelei

Felháborodott Vodafone-UPC ügyfelek fordultak az elmúlt hetekben a Media1-hez, mivel szerintük amióta beolvasztotta a UPC Magyarországot a Vodafone Magyarország, időnként kritikán aluli a tévé-internet-vezetékes telefon szolgáltatás színvonala, illetve jelentősen megsokasodtak a hosszú, több órás hibák. Megkérdeztük a céget, mit szólnak a szolgáltatásuk színvonalát érintő kritikákhoz.

PC Guru
esportguru

Tulajdonost vált a PC Guru

A Media1 értesülése szerint a 28 éves múltú PC Guru jogai a 2016-ban létrejött Esport1 tulajdonosához kerülnek.

Száraz Isván, az Origo és a We Love Budapest volt tulajdonosa
Száraz István

Matolcsy György fiának barátjától, Száraz Istvántól Vitézy Dávid közelébe, egy SZÉP-kártya pénzekkel felpumpált alapítványhoz került a We Love Budapest és a We Love Balaton

A kormány által SZÉP-kártya pénzekkel kitömött Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány lett az új tulajdonosa a We Love Budapest és a We Love Balaton nevű oldalakat üzemeltető médiavállalatnak. A céget megszerző alapítvány egyik kurátora a Media1 értesülése szerint az a Könnyid László, aki korábban Orbán Ráhellel, a miniszterelnök lányával együtt munkálkodott a magyar országmárkán, de kurátor Vitézy Dávid közlekedési szakértő, a BKK volt vezérigazgatója is, akinek féltestvére anyai ágon Orbán Viktor kormányfő unokatestvére.

Rákóczi Feri, Sebestyén Balázs, és Vadon Jani, a Rádió 1 műsorvezetői
rádió m

Részletfizetést kért a Médiatanácstól a Rádió 1, a Best FM, a Sláger FM és több más rádió, mert a koronavírus miatt pénzügyi nehézségeik vannak

A Médiatanács engedélyezte a nehézségekkel küzdő, ezt kérő rádióknak, hogy az esedékes műsorszolgáltatási díjaikat később, részletfizetéssel egyenlítsék ki a hatóságnak. E heti ülésén megújította továbbá a testület a Mária Rádió egyik vidéki frekvenciajogosultságát, és megbírságolta a TV2-t valamint a Rádió 1-et. Utóbbin a Balázsék című műsor kiskorúak fejlődését veszélyeztette az NMHH Médiatanács szerint.