Szalay Dániel cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

G7, 444.hu
g7.hu

Új túlélőterv a veszteséges 444.hu-nál és a G7.hu-nál

Nem fest túl derűs képet a vállalat helyzetéről a 2017-es alapítású g7.hu gazdasági híroldalt működtető nonprofit részvénytársaság pénzügyi beszámolója, és a másik online szereplő, a 444-et működtető Magyar Jeti sem áll jól. Most fontos lépéseket tesz mindkét oldal.

origo
Varga Zoltán vörösbáró lehet az indexes hisztériát tápláló médiaoldal mögött

Valótlanságokkal támadja az Origo a Media1-et és annak tulajdonosát

A Media1-et működtető, 2001 óta változatlan tulajdonosi hátterű vállalkozás várhatóan jogi elégtételt kér az Origo.hu és annak tulajdonosa, a Mediaworks, azaz a Fidesz-közeli médiaholding ellen.

A Project029 médiavállalat honlapjának egy részlete
p029-sk sro

Egy szokatlan helyen lévő új szlovák cég válik a magyar PC World, a ComputerWorld és a GameStar című médiumok tulajdonosaként megismert egykori IDG Magyarország, a Project029 Media and Communications Kft. jogutódjává

Egy újonnan létrehozott, elsőre mindenképpen bizarrnak tűnő környezetben létrejött kassai céget jelöltek meg a megszűnő Project029 Media and Communications Kft. jogutódjaként, miközben egy új magyar vállalkozás is létrejött nagyon hasonló névvel, de önálló jogi entitással. A fejlemény egyes vélemények szerint a Project029-et megszerző, a politikai életben is szerencsét próbáló Csák Ambrus és Hadzisz Lázár, illetve a volt tulajdonos, Tóth Marcell közötti, várhatóan bíróságra kerülő háborújával függhet össze, de Csák Ambrus a Media1-nek azt mondta, más áll a háttérben, majd ismertette a maga narratíváját is.

részvények

Index.hu elnök: Biztosítékként kellett átadnom a Nanga Parbat Zrt. részvényeket a KDNP-s Oltyán Józsefnek, nem volt más lehetőség!

A Media1 Bodolai Lászlót, az Index.hu elnökét ezúttal azokkal a kijelentésekkel szembesítette, amelyeket Dudás Gergely, a még 2017-ben távozó Index-főszerkesztő mondott Bodolai Lászlóról, akit egyrészt szavahihetetlennek nevezett, másrészt felelőssé tette, amiért 2018-ban az Index.hu Zrt.-t tulajdonló alapítványt létrehozó Nanga Parbat Zrt. a KDNP-s Oltyán Józsefhez, majd idén Vaszily Miklóshoz került.

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke
titoktartás

Az Index.hu elnöke szerint Dull Szabolcs ellen külföldön rendőrségi eljárás indult volna, amiért a versenytárs kezére játszott belső információkat és közreműködött a lap szétverésében

Egy ma nyilvánosságra került internetes bejegyzésben Bodolai László súlyos kijelentéseket tett Dull Szabolcsról, aki a cég elnöke szerint valójában baloldali politikusokkal egyezkedve szétverte az Indexet, és akit az Index elnöke szerint külföldön rendőrök vittek volna el belső, szenzitív információk a versenytárshoz való szivárogtatásáért. Bodolai állítja: információi vannak arról, hogy a főszerkesztő és volt igazgatósági tag politikusokkal egyezkedett az elmúlt hetekben. Ami a lap körüli pénzügyi nehézségeket illeti, szerinte a függetlenségi barométer átállítása miatt elbizonytalanodtak a hirdetők.