Szalay Dániel cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

Kovács Angel Marianna újságíró otthona és a postahivatal a ház aljában, amit a HírTV nem mutatott meg
postacím

A HírTV valótlan tartalmú riportot közölt arról, hogy a 24.hu egyik újságírója egy postahivatalban lakik

Folytatódik a Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa ellen hetek óta tartó országos médiaháború, amibe most már a KESMA tévécsatornája egy 24.hu-s újságírót is belekevert, miközben a Hír Televízió az újságíró lakcímét a hatályos adatvédelmi törvény ellenére jogosulatlanul nyilvánosságra hozta, és úgy csinált, mintha lehetséges lenne, hogy egy újságíró egy postahivatalban lakjon.

Meghamisított Orbán-interjú 2016 decemberében
felségsértés

Az 1950-es éveket idézi F. Gábor újságíró szerint, ahogyan elítélték az Orbán-interjú állítólagos megváltoztatásáért

Folytatódik F. Gábor újságíró évek óta tartó kálváriája a 2016 decemberében jelentős változtatásokkal megjelent, megbütykölt Orbán-interjú ügyében. Noha korábban az újságíró számos, az ennek elkövetésével őt vádoló ügyészség állításának hitelességét megkérdőjelező ellentmondásra világított rá, ma a bíróság még súlyosbította is a végig az ártatlanságát hangoztató, az elkövetés tényét megkérdőjelező médiamunkás büntetését, amit a miniszterelnöki interjú állítólagos megváltoztatásáért kapott. F. Gábor a Media1-nek elmondta, mit gondol erről az egész ügyről, és azt jelezte: a Kúriához fordul az 1950-es éveket idéző eljárás miatt.

Marquard Media Group
lapbezárás

A Playboy és két másik magazin után most újabb két nyomtatott lapját szünteti meg a Marquard Media Magyarország

Búcsúzik az alig néhány éve indult APA Magazin és a még fiatalabb Gyereklélek című print kiadvány, de azt ígérik, hogy az ÉVA magazinban foglalkoznak majd a megszűnő lapok témáival is. A cégnél egyébként új divízió is létrejött, és új üzletfejlesztési- és marketingigazgatót is kineveztek Lakinger József személyében.

Az Index és az Indamedia irodájának helyet adó Budasquare irodaház homlokzata
külsős tanácsadó

Bodolai László szerint Erdélyi Superman Zsolt magánakciója volt a videó, amivel leváltatná az Index főszerkesztőjét a NER-közeli Indamediának tanácsot adó egykori SZDSZ-es kampányguru

Erdélyi Superman Zsolt nyilvános videója szerint Dull Szabolcs helyett olyan főszerkesztőre lenne szükség az Index élén, aki „nem sz*rja össze magát egy kakukkos órától, és egy külsős tanácsadótól”. Bírálja az Indexet azért is, amiért hozzájárulást kér olvasóitól az Index a működésére. A Media1 felhívta Dull Szabolcsot, valamint Bodolai Lászlót, az Index.hu Zrt. elnökét, mit szólnak a legújabb fejleményekhez.

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke
Startlap-szerű működés

Az Index.hu Zrt. elnöke pontosítást kért a 444-től, és azt, hogy „ne működjön közre az Index szétverésében”

Bodolai László a 444-hez és a Media1-hez is eljuttatott jegyzőkönyvi részlettel igazolva látja, hogy szerinte nem igaz, amit tegnap a 444 írt az Index.hu Zrt. kapcsán. Az Index elnöke több kört is futott már a 444.hu-nál, először a szerzőnél, majd a főszerkesztőnél és a 444-et működtető Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatónál is, hogy pontosítsák az írást, illetve ahogy Bodolai fogalmazott, „ne működjön közre az Index szétverésében”. Bodolai azonban állítja: nem kapott választ. Ezt a 444 munkatársa is megerősítette a Media1 érdeklődésére, de azt is elmondta, miért.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója
gazdasági következmény

Nem vette fel az osztalékot Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa

Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Media1-nek határozottan cáfolta a sajtóban az osztalékával kapcsolatban korábban megjelent állítást, illetve a Media1-nek ma tájékoztatást adott arról, hogy mikorra állítják helyre a fizetéseket a vállalatánál, illetve mikortól térnek vissza a teljes munkaidőre a járvány után.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője nyilatkozik a HírTV-ben
sunnyogás

Sunnyogósan igazította helyre hazugságát a PestiSrácok

Mint arról a Media1 beszámolt, a PestiSrácok félrevezette olvasóit Kertész Annával, a Terézváros című magazin májusban kinevezett főszerkesztőjével kapcsolatban és összefüggésbe hozták a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) nevű civil jogvédő szervezettel. Tanulságos megnézni, mi történt azután, hogy a Media1 megírta, mi a valóság.

RTL Híradó
20 millió

Perre megy az RTL Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal a 20 milliós bírság miatt

Az RTL Magyarország szerint eleve különös, hogy a GVH olyan eljárásban büntetné meg őket, amelynek lefolytatása amúgy az RTL érdeke, és amely eljárásra azért kerül sor, mert a Kúria megalapozottnak találta az RTL bírósági keresetét a Versenyhatóság ellen, amiért az évekkel ezelőtt megakadályozta, hogy az M-RTL Zrt. a Central Digitális Média Kft.-ben (a 24.hu kiadójában) tulajdonrészt vásároljon.