Szalay Dániel cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

noizz.hu
Forrás Dávid

Főszerkesztőváltás a Noizz.hu élén

Szokol Martin, az eddigi főszerkesztő a Media1 értesülése szerint házon belül más feladatot kapott. A leendő főszerkesztő civil szervezeteknek dolgozott mostanában, előtte pedig a Pénzcentrum.hu újságírójaként.

The Guardian
adomány

Bejött a The Guardian túlélési kísérlete

Olvasóinak köszönhetően két évtized után újra fenntartható pályára került a minőségi újságírást zászlajára tűző lap. Mostanra 1 millió támogatójuk van, de itt nem állnak meg. A 2015-ben kinevezett főszerkesztő arról is beszámolt, mik a következő célkitűzések és ezt hogyan szeretnék elérni.

Mészárosné Kelemen Beatrix a közmédia vendégeként. fotó: Youtube
Angol utca 65-69.

Mészáros Lőrincné új médiavállalkozást indított

Media Vivantis néven hozott létre részvénytársaságot a miniszterelnök felcsúti barátjának felesége, Mészárosné Kelemen Beatrix, a fideszes médiaholding, a KESMA által megszerzett LifeTV és OzoneTV elnöke. Az új céget ugyanoda jegyezték be, ahol korábban a Gyárfás Tamás féle NapTV, majd a megszűnéséig a Mészárosné vezette Echo TV működött, napjainkban pedig innen készítik a Hír TV műsorait.

Az NMHH egyik irodájának bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1utcai
hazugság

Egyre durvább hazugságcunamiban a Karas Monika vezette NMHH

Közleményt adott ki csütörtökön a Media1 tudósítására reagálva a hazugságon ért Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság. Az NMHH közleménye szerint a Media1 valótlanságokat terjeszt. Az NMHH közleménye eközben önleleplező jellegű: annak bizonyítéka, hogy aggasztóan viszonyul a médiához Magyarország médiahatóságának vezetősége.

Vári Péter, Aranyosné Börcs Janka, Karas Monika, Beke Nándor az NMHH sajtóbeszélgetésén 2019. április 25-én. Fotó: Szalay Dániel, Media1
5g

Ennek a cikknek az elkészültét akadályozta volna meg a médiahatóság

Íme a tudósítás a Karas Monika vezette Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szerdai sajtóbeszélgetéséről, ahová visszautasították ugyan a Media1 egy héttel korábbi regisztrációját, végül ennek ellenére mégis bementünk. Egyébként akár egy terrorista is könnyen besétálhatott volna, ellenőrzés hiányában.

v4 agency, v4na, v4 news agency
előfizetés

Habony Árpád és az Orbán-közeli médiaholding új londoni tartalomgyárában bukkant fel a TV2 volt hírigazgató-helyettese

A kormányközeli V4NA impresszumában szereplő Tamás Tóth főszerkesztő sajtóinformációk szerint ugyanaz a személy lehet, aki korábban még Tóth Tamás Antal nevet használva a TV2 hírigazgató-helyettese volt, azt megelőzően pedig kényszertörölt és adótartozást hátrahagyó cége miatt bocsátották el a közmédia leányvállalatától. Közben kiderült más érdekesség is a Habony Árpáddal is összefüggésbe hozható hírügynökség kapcsán.

Karas Monika, az NMHH elnöke egy korábbi sajtóeseményen
diszkrimináció

Megakadályozta volna a médiahatóság a Media1 munkavégzését

Az NMHH a media1.hu regisztrációjának visszautasításával próbálta megakadályozni, hogy tudósíthasson az állami közintézmény egy szerdai sajtóeseményéről, pedig már több mint egy héttel a tervezett esemény előtt beregisztráltunk. Nem hagytuk magunkat, így végül a visszautasított regisztrációnk ellenére bejutottunk az épületbe és sajtóeseményre, ahol nem is ellenőrizték a kilétünket.