Szalay Dániel cikkei

A szerző cikkei a Media1.hu-n:

A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata
eljárás megszüntetése

Megszüntette az RTL Magyarország és a Central Digitális Média összefonódásának vizsgálatát a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal arra hivatkozva szüntette meg a Magyar RTL Televízió Zrt. és a Central Digitális Média Kft. összefonódásának vizsgálatát, hogy az eljárás során kiderült: időközben a felek fúzióval kapcsolatos akarategyezsége megszűnt, így az eljárás a hatóság álláspontja szerint okafogyottá vált.

Az MTVA épülete Budapesten Fotó: Ladányi András, Media1
lerontás

Szembement a Vodafone-UPC az MTVA kérésével a Duna World HD kapcsán, de mostanra megoldották

A kábelszolgáltató csak SD minőségűre lerontva továbbította az állami Duna World HD csatornát egyes előfizetőihez annak ellenére, hogy a médiatörvény szerint elvben köteles lett volna a magas minőségű változat ingyenes továbbítására, ráadásul előzőleg a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap is a csatorna HD-ban történő továbbítását kérte a kábelszolgáltatóktól. A Vodafone először azt közölte, képtelen betartani az MTVA HD-minőségű jeltovábbításra vonatkozó kérését, mostanra viszont mégis megoldotta.

A Best magazin borítója Epres Pannival
Benedek Tibor

Balhé lett a Best magazin Epres Panni gyászáról szóló anyagából, több médium le is törölte a hetilaptól átvett egyik írást

Ismert személyek és a „Nem tehetsz róla, tehetsz ellene”, valamint az érintett is élesen bírálja a Best magazin főszerkesztőjét, Sabján Johannát, amiért a lap címlapján szereplő Epres Panni gyászáról úgy közöltek írást és róla fotót, hogy nem is nyilatkozott hónapok óta. A Central Médiacsoport a Media1 megkeresésére közölte: sajnálja a történteket, elnézést kér.

Media1 podcast és rádióműsor
media1 2020-09-14

A Telex tulajdonosa és az Index új vezető szerkesztője is a Media1 vendége volt

Sztankóczy András, az Index vezető szerkesztője a Media1 műsorában reagált a megújuló Indexet ért néhány bírálatra, például arra, mit keres az orbanviktor.hu egykori üzemeltetője a lapnál, vagy hogy miért lett hirtelen szakértő Nógrádi Györgyből az Indexen, holott korábban szélhámosnak állították be. A műsor vendége volt Kárpáti Márton, a Telex tulajdonosa, az Index volt főszerkesztő-helyettese is, aki elmondta, hogyan lett ő a tervezett lap tulajdonosa, mi alapján válogatják össze az 50 embert a 90 távozó indexes közül a Telexhez, illetve azt, hogy mennyiben lesz más a Telex, mint korábban az Index, de megkérdeztük azt is, mi lesz, ha néhány hónap múlva elfogy a most beérkezett támogatási pénz.

Arató András (balra), a Klubrádió elnöke és Stock Richárd, a Klubrádió vezérigazgatója a bíróságon
kvóta

Ezekre a „bűnökre” hivatkozva veszik el a Klubrádió frekvenciáját

A Media1 felvilágosítást kért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól, milyen konkrét jogsértéseket követett el a Klubrádió, ami alapján úgy vélte a Médiatanács, hogy a Klubrádió jogosultsága nem hosszabbítható meg. Megérkezett a válasz és rögtön a Klubrádió vezérigazgatója is reagált rá.

Klubrádió
budapest 92.9 mhz

Bréking: Nem kap hosszabbítást a Klubrádió!

A Médiatanács döntése értelmében a Klubrádió médiaszolgáltatási jogosultsága 2021. február 14-én lejár, és pályázat lesz a 92,9 MHz-re.