Online média

dkt

A fideszes médiaholding a saját hírkereső után saját digitális mérést is szeretne?

Egyes információk szerint a Digitális Közönségmérési Tanácsból való kilépését fontolgatja a KESMA, ami ha megvalósul, nem szerepelnek majd a kormányközeli médiaholdinghoz tartozó digitális felületek, például az Origo látogatottsági adatai a hirdetők által figyelt rendszerben. Érkezett olyan információ is, ami alapján viszont inkább növekedhet a KESMA beleszólása a DKT működésébe.

Taboola Outbrain egyesülés

Egyesül a Taboola és az Outbrain

A két digitális reklámplatform, a Taboola és az Outbrain bejelentése szerint megállapodást kötöttek az egyesülésről. A részvényesek jelentős mennyiségű készpénzhez jutnak.

Disney Miki Egér új kihívások előtt

Durvul a streamingháború, a Disney máris nekiment a Netflixnek

A Disney letiltotta a Netflix hirdetéseit a saját szórakoztató tartalmakat kínáló televíziós csatornahálózatán. A vállalat szerint a két cég viszonya nem a kölcsönös előnyökön nyugszik. A Disney viszonya más cégekkel is kezd feszültté válni.

Netflix magyar felülettel

Magyarul erősít a Netflix

Magyar nyelvű felülettel, magyar feliratokkal és magyar szinkronnal erősít az ismert videós szolgáltatás, sőt Magyarországon is forgatnak.

Czura Karina, az Év TikTok-videósa 2019-ben

Tizenöt éves az év magyar TikTok-videósa

A tizenöt másodperces videókra épülő kínai platform magyar legjobbját 240 ezren követik, humoros videói átlagosan 100 ezer nézőt érnek el, a produkcióit 20-30 ezren lájkolják.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások