fbpx

Online média

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Csökkent a magyar reklámpiac, elvitte az infláció a 2021-es bevételnövekedést, borúsak a kilátások a reklámbevételekből élő médiumok számára

Borús adatok érkeztek a Magyar Reklámszövetségtől a Media1-hez a média- és kommunikációs piac 2021-es bevételei kapcsán. A médiatorta adatok alapján hiába nőtt abszolút értéken a magyar reklámpiac, mivel a növekedést valójában elvitte a megemelkedett infláció, így reálértéken csökkenés figyelhető meg. Az is látszik, hogy a nagy külföldi internetes óriások, a Google és a Facebook elszívják a levegőt a magyar médiumoktól. Az állami reklámköltés továbbra is jelentős maradt a magyar reklámpiacon belül, de már ennek jelentős mértéke sem segített a piac meglehetősen kedvezőtlen helyzetén. A jövőbeni kilátások borúsak, mivel a forint gyengülése, a tovább súlyosbodó inflációs helyzet mind negatívan hat a piacra.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */