fbpx

Online média

internetező nő a koronavírus alatt

Márciusban a Nemzeti Együttműködés Rendszere érte el a legtöbb magyar internetezőt

A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.

Csermely Ákos, a Media Hungary főszervezője korábban, a konferenciája megnyitásakor

Csermely Ákos: Mindenképp lesz Media Hungary júniusban

A Media Hungary főszervezője a Media1 érdeklődésére azt mondta, bárhogy is alakul a járványügyi helyzet, június közepén, az eredetileg kitűzött időponthoz képest közel egy hónappal később mindenképp megszervezi a 25. Media Hungary konferenciát. Már csak az nem mindegy, hogy offline vagy online, de mindkét eshetőségre felkészült.

A HírekMa és a Roviden.hu felületei

Átalakult a Hírek Ma, elindult a Roviden.hu

Az eddig híroldalként funkcionáló hirek.ma olyan univerzális hírgyűjtő oldallá alakult át, mely elsősorban az éppen trendelő hazai hírtartalmakat ajánlja a látogatók figyelmébe. A Hírek Ma eddigi stábja ezentúl az újonnan elindult Roviden.hu-n folytatja tovább a tartalomgyártást.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */