fbpx

Online média

Cosmopolitan

Itt a hivatalos bejelentés: nyomtatásban is visszatér új kiadójánál a két éve bezárt Cosmopolitan és megújult a cosmopolitan.hu

Megérkezett a hivatalos, a Media1 tavaly decemberi információit alátámasztó bejelentés azzal kapcsolatban, hogy a Hearts Magazines International átadja a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Médiának a Cosmopolitan jogait. A két médiacég mai, csütörtöki közös közleménye szerint nem csak az interneten, de megújult formában nyomtatásban is visszatér a 2020-ban megszűnt lap.

Az Initiative médiaügynökség honlapja

Házkutatást tartottak az egyik legnagyobb Magyarországon működő médiaügynökségnél, majd a NAV bűnügyi zár alá helyezte a vállalat számláit (FRISSÍTVE!)

A Media1 információi szerint az Initiative médiaügynökség ellen folytatólagosan elkövetett költségvetési csalás gyanúja miatt folyik nyomozás. A történtek miatt többen attól tartanak, hogy késve juthatnak pénzükhöz a cég munkavállalói és azok a médiapartnerek, akiktől a vállalat médiafelületeket vásárolt a hirdetők számára, de a cégcsoport azt állítja, hogy az anyavállalat helytáll majd és rendezi a zár alá vett cég kintlévőségeit. Veszélybe került több nagy márka nyári reklámkampánya is, mivel egyes médiatulajdonosok azt tervezik, hogy azokat nem fogadják be a cégtől, de az Initiative és tulajdonosa arról biztosította a szerződéses partnereit, hogy az üzletmenet folyamatos marad és minden szerződéses kötelezettségüket maradéktalanul teljesítik.

Vági Róbert, a Central Médiacsoport leendő operatív vezérigazgató-helyettese, jelenlegi kereskedelmi igazgatója

Stagnáló árbevétel mellett csökkent a Central Médiacsoport profitja – a cég új termék indítására készül

Megérkezett a számos magyar médiumot, így például a Nők Lapját, a Story magazint, a 24.hu portált és több más lapot megjelentető médiavállalat előző évre vonatkozó pénzügyi beszámolója. Ez alapján a cég profitja körülbelül 30 százalékkal csökkent, miközben az árbevétele gyakorlatilag stagnált az előző évihez képest. A vállalat operatív vezérigazgató-helyettese egy pr-cikkben arról beszélt, hogy a friss pénzügyi mutatóikat nem érdemes összevetni az előző évivel, majd új termékek indítását is kilátásba helyezte.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */