fbpx

Online média

Milkovics Pál, a Schwartz Capital Group, illetve ezen keresztül a Pesti Hírlap tulajdonosa

Milkovics Pálék megszerezték a Cosmopolitan licencjogait

A Media-Digital Hungary-n, a Media1 főszerkesztőjének kérdésére elismerte a Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója, hogy megalapozottak a Media1 tavaly decemberben megjelent információi, hozzájuk kerül a mostanáig a Central Médiacsoporthoz tartozó Cosmopolitan.

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */