fbpx

Online média

Régi rádió és egy gyerek a Fortepan / FŐFOTÓ képén

Jelentősen bővült a Fortepan adatbázisa

A közösségi fotóarchívum a Fővárosi Fotó riporter osztályának képeihez jutott hozzá, melyek közül két körben nagyjából 5000 fotóval bővül a Fortepan adatbázisa.

Origo

A HírTV után az Origo is sajtópert vesztett a Fővárosi Ítélőtáblán – íme az ítélet

A Fővárosi Ítélőtábla, megváltoztatva a Fővárosi Törvényszék korábbi elsőfokú hibás ítéletét, helyreigazításra és a teljes perköltség megfizetésére kötelezte a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) internetes lapját, az Origót, amiért még tavaly szeptemberben valótlanul Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosának érdekeltségeként írt lapunkról, a Media1-ről.

A Pénzcentrum portál címlapja 2021.04.07-én.

Megújult a Pénzcentrum

A pénzügyi, gazdasági híroldal olvasói a friss külső mellett több új funkcióval, rovatokkal és szolgáltatással találkozhatnak.

Project029.hu

Jogvita miatt felfüggesztették a PC World, a Computerworld és a GameStar Mészáros Lőrinc cégével üzletelő kiadójának doménjét

Napok óta visszapattannak a project029.hu végződésű e-mail címekre küldött üzenetek, és a project029.hu weboldalon a megszokott tartalmak helyett egy közlemény utal rá, hogy milyen súlyos háború folyik a magyar Computerworldöt, a PC Worldöt és a Gamestart tulajdonló cég körül. A jogvita már hosszú ideje tart Tóth Marcell, a Project029 Media and Communcations Kft.-ből egy nem épp hétköznapi eljárással kiszorított volt tulajdonos és a Mészáros Lőrinc vállalatával, az Atmediával üzletelő Csák Ambrus és Hadzisz Lázár között, akik Project029 Magyarország Kft. néven hoztak létre tükörcéget, mely azt a látszatot kelti weblapján, mintha több éves múltja lenne, holott alig pár nap hónapja, újonnan jegyezték be, és nem jogutódja a Project029 Media and Communicationsnek. Most új fejezethez érkezett a csatározás.

A HírTV új székháza az Angol utcában Budapesten. Fotó: Ladányi András, Media1

Jogerősen pert nyert a HírTV ellen a Fővárosi Ítélőtáblán a Media1 – közöljük a másodfokon eljáró bíróság teljes ítéletét

A Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete több százezer forintnyi perköltség és illeték megfizetésére is kötelezte a kormánypárti kötődésű KESMA híroldalát, valamint a hirtv.hu nyitóoldalán, önálló hírként és a megjelent valótlan tartalmú írás mellett is közölni kell, hogy amit a Media1.hu tulajdonosi hátterével kapcsolatban állított a HírTV oldala, az nem felelt meg a valóságnak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */