fbpx

Online média

Erdő

Húszéves a Greenfo

A Környezetvédelmi Újságírók Társasága által létrehozott honlap 2001 január végén indult el. A szerkesztőség most újféle tartalom gyártását fontolgatja, ha összejön rá annyi támogatói pénz.

PestiSrácok

Helyreigazította a PestiSrácok az Origótól átvett hazugságot

150 nappal a valótlanságok megjelenése után, és több szempontból eltérve attól a formától, ahogyan azt a sajtótörvény előírta volna számukra, de végső soron mégiscsak elismerték a PestiSrácok szerkesztői, hogy a Media1-et érintő tavalyi írásukban megjelentek valótlanok voltak.

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter a Kormányinfó sajtótájékoztatón a Miniszterelnöki Kabinetiroda sajtótermében 2020. október 8-án.

Gulyás Gergely feljelentést tesz két internetes oldal ellen

A miniszterelnökséget vezető miniszter azt kifogásolja, hogy az Ezalényeg.hu majd ennek nyomán a Nyugati Fény nevű oldal azt rebesgette, hogy a miniszter állítólag összejött Koncz Zsófia fideszes országgyűlési képviselővel.

Mészáros Lőrinc bicskei rezidenciáján állomásozó harci járművek az Átlátszó felvételein

Leállíttatta a nyomozást a Mészáros Lőrinc harci járműveiről készült drónfelvételek kapcsán a főügyészség

A Magyar Hang érintett munkatársa a Media1-nek azt mondta a legújabb fejlemény kapcsán, hogy az ügyészségi határozat is annak bizonyítéka, hogy a rendőrség megalapozatlanul támadást intézett a sajtószabadság ellen, amikor kihallgatta a Magyar Hang és az Átlátszó munkatársait, holott nem is történt bűncselekmény, így nyomozást sem indíthatott volna.

Mediaworks

Megint pert nyert egy origós hazugság kapcsán a Media1 a Fidesz-közeli médiaholding, a Mediaworks ellen

Másodfokon, immáron jogerősen is azt állapította meg a bíróság, hogy a kormányközeli Mediaworkshöz tartozó Szoljon.hu hazugságokat közölt a Media1 tulajdonosi hátterével és működésével kapcsolatban, amikor a szolnoki megyei lap szóról szóra megjelentette az Origo a témáról néhány perccel korábban publikált valótlan tartalmú írását. Ez már a Fidesz-közeli sajtóholding második jogerősen elvesztett pere az Origo által leközölt valótlanság kapcsán.