fbpx

Online média

Sugóparti Hjrek

Tulajdonost váltott a Sugóparti Hírek, Baja egyik legismertebb hírportálja, a főszerkesztő távozott majd visszatért

A régebben Fidesz-kritikát sem mellőző ismert bajai hírportál nemrég a trafikkoncessziós pályázatok nagy győztesének számító házaspár tagjánál, Rácz Péternél, illetve jelentősen veszteséges cégénél landolt, majd eltűntek a kényes politikai témák és az impresszum legfontosabb része, továbbá felmondott a főszerkesztő. Ő nem sokkal később azonban mégis visszatért. A Media1 utolérte.

Több százezer pedofil felvételt kellett eltávolítani

Rengeteg bejelentés érkezett a gyermekek szexuális kizsákmányolása ellen küzdő nemzetközi szervezet, az INHOPE-hoz tavaly gyerekek internetes szexuális kizsákmányolása miatt. A szervezet éves jelentése szerint Magyarországról más országokhoz képest kevés, de növekvő számú bejelentés érkezett. Hollandiában találták a legtöbb fotót.

sokszínű vidék, 24.hu

A 24.hu rágyúr a regionális tartalomra

Megvásárolta a vidéki léttel foglalkozó, eddig partnerség keretében működő aloldalát, a Sokszínű Vidéket a 24.hu. Az aloldalon ezután is a politikai témák mellőzésével esik szó vidéki gasztro, kulturális és emberi témákról, viszont kibővül a stáb létszáma. A Central Médiacsoport jelezte azt is, hogy fejlesztésekre készül a hírportálja.

unikornis.hu

Visszahozta a KESMA az Unikornis eltűntnek hitt tartalmait

Egy nappal a Media1 a témával kapcsolatos cikke után újra elérhetővé tették az egykori, még 2017-ben becsukott kulturális és életmód magazin egy ideje már nem fellelhető tartalmait. Közben jelentkezett Vándor Éva, az oldal egykori főszerkesztője, aki némi kiegészítéssel is szolgált az Unikornis története kapcsán.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */