fbpx

Online média

Az Index és az Indamedia irodájának helyet adó Budasquare irodaház homlokzata

Bodolai László szerint Erdélyi Superman Zsolt magánakciója volt a videó, amivel leváltatná az Index főszerkesztőjét a NER-közeli Indamediának tanácsot adó egykori SZDSZ-es kampányguru

Erdélyi Superman Zsolt nyilvános videója szerint Dull Szabolcs helyett olyan főszerkesztőre lenne szükség az Index élén, aki „nem sz*rja össze magát egy kakukkos órától, és egy külsős tanácsadótól”. Bírálja az Indexet azért is, amiért hozzájárulást kér olvasóitól az Index a működésére. A Media1 felhívta Dull Szabolcsot, valamint Bodolai Lászlót, az Index.hu Zrt. elnökét, mit szólnak a legújabb fejleményekhez.

Gréczy Zsolt, a DK országgyűlési képviselője

Pert vesztett az Origo

Gréczy Zsolt, a DK politikusa immáron hetedik alkalommal nyert a bíróságon fideszes sajtóval szemben.

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke

Az Index.hu Zrt. elnöke pontosítást kért a 444-től, és azt, hogy „ne működjön közre az Index szétverésében”

Bodolai László a 444-hez és a Media1-hez is eljuttatott jegyzőkönyvi részlettel igazolva látja, hogy szerinte nem igaz, amit tegnap a 444 írt az Index.hu Zrt. kapcsán. Az Index elnöke több kört is futott már a 444.hu-nál, először a szerzőnél, majd a főszerkesztőnél és a 444-et működtető Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatónál is, hogy pontosítsák az írást, illetve ahogy Bodolai fogalmazott, „ne működjön közre az Index szétverésében”. Bodolai azonban állítja: nem kapott választ. Ezt a 444 munkatársa is megerősítette a Media1 érdeklődésére, de azt is elmondta, miért.

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója

Nem vette fel az osztalékot Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa

Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport tulajdonosa a Media1-nek határozottan cáfolta a sajtóban az osztalékával kapcsolatban korábban megjelent állítást, illetve a Media1-nek ma tájékoztatást adott arról, hogy mikorra állítják helyre a fizetéseket a vállalatánál, illetve mikortól térnek vissza a teljes munkaidőre a járvány után.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

Újból megszólalt a Gazdasági Versenyhivatal az RTL Magyarországra kirótt 20 milliós bírság és a megtorpedózott RTL-Central tulajdonszerzés kapcsán

Többek között az állítja a Versenyhivatal a Media1-nek, nem igaz, hogy a GVH hiúsította meg annak idején, hogy az RTL Magyarország megvásárolja a Central Digitális Média Kft. 30 százalékát, hanem kényszerhelyzetbe hozta a hivatalt a Médiatanács ezzel kapcsolatos állásfoglalása. Állítják továbbá, épp azért kértek be nemrég adatokat az RTL-től, mert a megvásárolni kívánt Central Digitális Média Kft. időközben már beolvadt a Central Médiacsoportba.

Az Index és az Indamedia irodájának helyet adó Budasquare irodaház homlokzata

A TV2 elnöke állítja, nem akar második Origót az Indexből

Vaszily Miklós azt is nyilatkozta, szeretné, ha az Index normális maradna. Szerinte a szerkesztőség hisztérikusan reagált az elmúlt napokban, és neki nincs baja az Index stábjával, inkább a stábnak van vele. Hozzátette: elkerülhetetlen az Index átalakítása, de a főszerkesztőt nem akarja leváltani és Bodolai Lászlót, az Index és a Magyar Fejlődésért Alapítvány elnökét sem szeretné visszahívni.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője nyilatkozik a HírTV-ben

Sunnyogósan igazította helyre hazugságát a PestiSrácok

Mint arról a Media1 beszámolt, a PestiSrácok félrevezette olvasóit Kertész Annával, a Terézváros című magazin májusban kinevezett főszerkesztőjével kapcsolatban és összefüggésbe hozták a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) nevű civil jogvédő szervezettel. Tanulságos megnézni, mi történt azután, hogy a Media1 megírta, mi a valóság.