
Betiltották a TikTokot Afganisztánban
Mert az úgymond megrontja a fiatalokat.
Dübörög a cenzúra az országban, ahol a YouTube – egyelőre – még elérhető, nem úgy mint például a nagyobb közösségi oldalak. Úgy tűnik azonban, hogy már a videómegosztó sincs biztonságban.
Két művész veszi át az év elején az Indamediától távozó Kitzinger Szonja szerepét az interneten jelentkező műsorban.
Kiderült az is, hogy a sajtótájékoztató időtartamát a jövőben limitálják, így kevesebb idő jut majd az egyes kérdezőkre.
Az ellenzéki összefogás, az Egységben Magyarország ennél kevesebbet, 247 millió forintot hirdetett el ez idő alatt.
Az Amerikai Egyesült Államokban összesen 175 évnyi börtönbüntetés fenyegeti Julian Assange-t, akivel szemben 18 vádpontot fogalmaztak meg.
Az EBESZ választási megfigyelő missziója mellett az ENEMO magyarországi választási missziója is számos kifogásolható dolgot azonosított a magyarországi országgyűlési választások kapcsán. Jogszabályi hiányosságok, nem azonos médiaviszonyok, sérülő szavazategyenlőség, nyomásgyakorlás, szavazatvásárlás, megfélemlítés, konstruktív viták hiánya, korlátozott hozzáférés bizonyos információkhoz, probléma a levélszavazatok ellenőrzésével, visszaélés az állami erőforrásokkal. Csak néhány probléma az ENEMO jelentéséből.
Ilyen média- és reklámpiaci környezetben egy győzni akaró ellenzéknek valamilyen forradalmian új, nagyon átgondolt kommunikációs stratégiával kellett volna nekifutnia a választásoknak, már ha egyáltalán elindul, azzal ugyanis gyakorlatilag elfogadja az évekkel ezelőtt egyoldalúan megváltoztatott választási szabályok mellett azt is, hogy a kommunikációs térben a versenyfeltételek egyáltalán nem azonosak az egyes felek számára. Az ellenzék ehelyett folyamatos védekezésben találta magát és nem tudta megismertetni elképzeléseit a szavazókkal, és az egyes kormányzati botrányokkal kapcsolatos információk sokakhoz nem jutottak el.
Továbbra is népszerű a Számok – a baloldali álhírek ellenszere nevű, az orosz propagandát terjesztő Facebook-oldal a kormánypárti influenszerek és médiamunkások körében.
Ahogy megváltozik a televíziózás és az emberek médiahasználata, úgy változik a hírességek menedzsmentje iránti igény is. Többek között ezekről a változásokról is szó esett a vendégünkkel készített podcast interjúban, valamint vendégünk néhány kulisszatitkot is elárult.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.