fbpx

Online média

facebook

Pert indít a Facebook ellen a könyveket megsemmisítő Mi Hazánk Mozgalom, mert cenzúrának tartja a párt oldalának letiltását

A Facebook a közösségi szabályzatának megsértésével indokolta a radikális párt oldalának tiltásba helyezését. Korábban a Google által üzemeltetett YouTube a párt által népszerűsített könyvmegsemmisítést tartalmazó videót távolított el szabályzata megsértésével indokolva a lépést. A Mi Hazánk továbbra is törvényben szeretné szabályozni a Facebook és a hasonló oldalak működését.

A Telex indulása 2020. október 2-án. Kockás ingben Kárpáti Márton, a Van Másik Kft. ügyvezető-tulajdonosa, mellette balra a főszerkesztő, Munk Veronika

A Fradinál már a pár hete indult Telex is feketelistás

A Magyar Hang és a hang.hu, valamint az Index, a 888.hu és a korábbi vlv.hu után újabb lap került fel az erősen közpénz-finanszírozott FTC által tiltólistára tett sajtóorgánumok feketelistájára. A Telex nem tudósítani akart egy meccsről, csak megpróbált feltenni pár egyszerű kérdést a tornaklubnak. Érdemi válasz helyett szidalmakat kaptak, és azt, miért nem hajlandók szóba állni a pár hete indult internetes lappal.

Nosalty megújulás

Megújult a Nosalty

A megújult oldalon jóval hangsúlyosabb receptkereső mellett a magazinos tartalmak is előtérbe kerülnek.

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Kirúgtak az Index.hu szerkesztőségéből egy pártelnököt, és ez most nem vicc

A Levesbe az Adók 75 százalékával Párt elnöke még a próbaidejét töltötte a lapnál, ahol mintegy két héten át tevékenykedett újságíróként. Ecsenyi Áron, az elbocsátott indexes újságíró-pártelnök arra utalt, akár a pártbeli funkciója is közrejátszhatott az elbocsátásában. Az Indexnél ezt máshogy magyarázták a Media1 érdeklődésére. Egy videó szerint egyébként az újságíró-pártelnök tavaly bejutott a parlamentbe, ahol kiabálni kezdett.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon és számos kormányközeli lapban

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */