Online média

Havas Henrik a Havas kimondja című műsor felvételén

Havas Henrik új műsort indít, mivel tőle is megvált az N1TV

Havas néhány hete még arról beszélt, hogy csak nyári szabadságra küldték a műsorát az N1TV-től. Most viszont egy budapesti bérház udvaráról élőben jelentkezve máris bejelentette az új, az N1TV-től függetlenül induló műsorát, amelyből már fel is vettek néhány részt.

A Citromail logója (2022.06.30)

Lezárta a Central Médiacsoport a Citromail eladását

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult csütörtökön a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között, minden akadály elhárult az ingyenes levelezőrendszer tulajdonosváltása előtt.

A Hentes, Alföldi Róbert szereplésével

Alföldi Róbert újabb pert nyert az Origo kiadója ellen

Minden pontjában megnyerte az Origo című lapot kiadó New Wave Media Group Kommunikációs és Szolgáltató Kft. elleni, néhány napja kihirdetett személyiségi jogi perét Alföldi Róbert színművész az első fokú bírósági ítélet szerint.

Vaszily Miklós, a TV2 elnöke, az Indamedia társtulajdonosa, a MEME alelnöke, a Pesti TV társtulajdonosa

Meg akarta venni a TV2 az RTL Horvátországot, az Index.hu anyavállalata felvásárlásokkal növelné elérését – Vaszily Miklós interjúban beszélt ezekről és a reklámadóról

Vaszily Miklós, a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Csoport igazgatósági elnöke egy most megjelent lapinterjúban arról beszél, hogy meg akarták venni az RTL Croatiát, ám az végül meghiúsult, most viszont Szerbiában terjeszkednének. Az interjúban emellett szóba került a Magyarországon bevezetésre váró reklámadó, a streaming piac jelentette kihívások, a TV2, az Index és az Indamedia helyzete, valamint az is, mi lesz pontosan a Pesti TV stábjával és miért csukják be a csatornát. Utóbbi médiumoknál Vaszily szintén tulajdonosként van jelen.

Teads Studio

Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol (x)

Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik – vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat, odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások