fbpx
Déri Stefi a Megafon videójában.

Külföldön is terjeszteni kezdte a Fidesz propagandáját a Megafon

A magyar mellett immáron angolul, külföldieket célozva is terjeszti az Orbán-kormány üzeneteit a Megafon.

Mivel már a magyar nyilvánosságban egyre több médium osztja meg a cikkeit, híreit, riportjait angolul is, így tesz a kormányzati propagandát terjesztő Megafon is – erről Déri Stefi, a Megafon egyik arca, a HírTV korábbi műsorvezetője beszélt egy Facebook-videóban, amit a 24.hu szúrt ki.

„Ezentúl a Megafon rendszeresen fog angol nyelvű tartalmakkal is jelentkezni! Miért? Mert ma Európában a jobboldali emberek hangja ugyanúgy nem hallatszik az online térben, mint ahogy néhány éve hazánkban sem hallatszott”

– írta a videó alá Déri Stefi, aki szerint „a jobboldali értékek és vélemények iránt nagy érdeklődés van a neten, sokan kíváncsiak a világnézetünkre”, de arról is beszélt, itthon is, külföldön is „a sajtó a liberális mainstreamnek játszik”, nem ad lehetőséget a konzervatív véleményeknek.

„Ezért mostantól elmondom angolul is, hogy Brüsszelben is értsék: nem engedünk a föderalista terveknek, a tagállamok szuverenitását kikezdő liberálisoknak és neo-marxistáknak!”

– mondta a videóban, melynek a további része a már megszokott kormányzati narratívát közvetítette.

Mint arról a Media1 beszámolt, a Megafon nemrég új főszerkesztőt is igazolt a PestiSrácok kiadójától Szarvas Szilveszter főszerkesztő-helyettes személyében. Hírt adtunk arról is, hogy az áprilisi választást követően kámforrá váltak a Megafon közösségi médiás költései – igaz, volt is miből visszavenni, ugyanis nem sokkal a választás előtt lépték át az egymilliárd forintos határt a facebookos költések terén.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Déri Stefi a Megafon videójában. Fotó: Facebook / Déri Stefi
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások