TV

4iG, Antenna Hungária.

Hamarosan dönthetnek a 4iG izraeli műholdcég-vásárlásáról

A SpaceCom műholdas cég tervezett felvásárlása izraeli lapértesülések szerint ellenérzéseket szül az izraeli védelmi minisztériumban. A Jászai Gellért (Mészáros Lőrinc volt üzlettársa) nevével fémjelzett 4iG szerint azonban létezhet olyan feltételrendszer is, amelyben egy kisebbségi tulajdon is elfogadható a cég számára.

Kálomista Gábor, az ElkXrtuk egyik producere a film díszbemutatóján.

Megugrott az ElkXrtuk közvetett állami támogatása

Megnőtt az eredetileg tervezetthez képest az ElkXrtuk című film a Nemzeti Filmirodánál regisztrált gyártási költsége, ennek következtében a magyarországi forgatások után automatikusan igénybe vehető közvetett állami támogatás összege is megemelkedett.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Idén februártól csak a kormányszóvivő férjének cégén keresztül adhatnak le tévéreklámokat a TV2 hirdetői

A Media1 megtudta, hogy úgynevezett tape delivery technikai szolgáltatót vált a TV2 Csoport, és az Adstream helyett csak a kormányközeli Honeycomb cégen keresztül lehet majd leadni reklámszpotokat a médiavállalat csatornái számára. Minél több reklámszpotot helyez majd el egy hirdető, például a kormányzat a TV2 Csoport tévécsatornáin, annál gazdagabb lesz Szalay-Bobrovniczky Kristóf, Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő férjének már így is milliárdos forgalmat produkáló cége, a Honeycomb. Cikkünkből sok érdekesség kiderül erről a sajátos piaci helyzetről és a legújabb fejleményekről.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese. Fotó: RTL sajtószoba

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese szerint az Atmedia félreértette az átállásuk lényegét

Az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese a Media1-nek azt mondta, az Atmedia a közönségarány-mutatóval kapcsolatos RTL-es változtatással kapcsolatos reagálásában valójában nem arról a mutatóról beszélt, mint amire az RTL-nél átállnak, ugyanis a szpotszintű méréssel nem rendelkező, jellemzően kisebb hazai tévécsatornákat ezután is figyelembe veszi az RTL által választott közönségarány-mutató, és nem értenek egyet azzal, hogy ezeket ne kellene figyelembe venni, mint ahogy azt az Atmedia gondolja.

Az RTL Klub CRK stúdiójának vezérlőterme mögött található audioszoba

Átáll az RTL egy másik nézettségi mutatóra

Az RTL Magyarország úgy döntött, hogy 2022-től a nézettségi adatainak publikálásakor, illetve a belső elemzései elkészítésénél a közönségarány mutató esetében átáll az egyéb nagyképernyő használat (Other) nélküli, úgynevezett lineáris shr% értékre az eddig alkalmazott shr% érték helyett. Az egyelőre még kérdéses, hogy a 117 tévécsatornából álló magyarországi tévés piacon hány követője akad ebben a 8 tévécsatornával rendelkező RTL-nek. Íme egy kis magyarázat, mi is ez az új nézettségi mutató, és miért döntött az átállás mellett a médiavállalat.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások