fbpx

TV

Karácsony Gergely, megválasztása után több mint 100 nappal első interjúját adja az M1-nek, Mészáros Kata kérdéseire válaszolva

Karácsony-interjú: A MÚOSZ szerint az M1 megsértette a Közszolgálati Kódexet és a sajtótörvényt

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége a Médiatanácshoz és a Közszolgálati Kuratóriumhoz fordul az állami televízióban kedden látott „Karácsony-interjú” kapcsán. A MÚOSZ állásfoglalásában felelősségre vonást, továbbá a hasonló esetek elkerülése érdekében megelőző intézkedéseket követel. Egyébként Fidesz-közelből sem mindenki örül a beszélgetés színvonalának.

Előbb érkezik az Álarcos énekes, az RTL Klub idei nagy újdonsága

Nem a sokak által várt őszi időszakban, hanem már jóval előbb képernyőre kerülhet a The Masked Singer (A maszkos énekes) címmel is emlegetett nagyszabású produkció, ahol inkognitójukat megőrizve énekel 12 híresség. Kiderült az is, hogy Budapesten veszik fel a szlovák és a cseh változatot is.

Szereplőket toboroz az RTL Klub és a TV2

Hat olyan tévéműsort is találtunk, ahová játékosok jelentkezését várja jelenleg a két vezető kereskedelmi csatorna. Túlélőshowba, tehetségkutatóba, vidéki társkereső reality-be, pénzügyi műsorba, főzőshowba is jelentkezhetnek azok, akik a fődíjért és a hírnév kedvéért szeretnék viszontlátni magukat a tévéképernyőkön.

Németh Balázs, az M1 Híradó műsorvezetője

Törvénysértő volt az M1 Híradó a Médiatanács szerint, de mégse szankcionálja a testület a történteket

A grémium szerint is olyat követett el Németh Balázs az M1 Híradóban, amit nem tehetett volna, mégse rótt ki büntetést a testület, nem úgy az RTL Klub Reggeli című műsorára. A Médiatanács e heti ülésén egyébként frekvenciát adott a Karc FM-nek, kiírta a Vörösmarty Rádió frekvenciájára vonatkozó pályázatot, illetve több más városban is rádiós pályázat indult, Szadai Károly pedig plusz feladatot kapott.

Rubin Kristóf, az RTL Magyarország távozó kreatív osztályvezetője, volt kreatív producere korábban

Új részleteket árult el Rubin Kristóf az RTL Magyarországtól való távozásáról

Az új gyártócégével hamarosan a TV2-nek is dolgozó, nemrégiben távozó RTL-es kreatív osztályvezető szólt az RTL Magyarországtól való kilépéséhez vezető, főnökével kialakult konfliktusáról és elárulta azt is, hogy eredetileg a gyártócég az RTL-nek dolgozott volna. Kiderült az is: Sebestyén Balázs is tulajdonos volt a cégben egy ideig.