TV

Arena4 tévésatorna

Az Arena4 tévécsatornára költözik az NFL

Megállapodást kötött a National Football League (NFL) és a Network4. A szerződés eredményeként a jövőben Magyarország legújabb sportcsatornája, az Arena4 sugározza az NFL mérkőzéseit. Az ősszel induló digitális platform, az Arena4+ pedig további kiegészítő szolgáltatásokat kínál majd az NFL rajongóinak. Eközben bővült az új sportcsatorna elérhetősége.

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

Hajdú Péter, a Media Vivantis Zrt. vezérigazgatója

Hajdú Péter az elsőrendű vádlott egy adócsalási ügyben a Magyar Hang szerint – a tévésnek Összezárva Hajdú Péterrel indulhat műsora

A Frizbi Entertainment Kft. volt tulajdonosát, a Mészáros Lőrinc feleségéhez tartozó Life TV és Ozone TV vezérigazgatóját a Magyar Hang értesülése szerint adócsalással vádolja az ügyészség egy korábbi ügy kapcsán. A Media1 telefonon utolérte a tévést, akitől azt is megkérdeztük, igaz-e, hogy Összezárva Hajdú Péterrel címmel tervez műsort a LifeTv-nél.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Ezt válaszolta a TV2 a Planet TV felvásárlása kapcsán

A sajtóosztályt arról az egyelőre nem hivatalos információról kérdeztük, hogy a kormányközeli TV2 Média Csoport tulajdonosa lett a győztes befutó a szlovén Planet TV nevű csatornáért folyó versenytárgyaláson. Mostanra megérkezett a Media1-hez a TV2 sajtóosztályának ezzel kapcsolatos válasza.

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

Újból megszólalt a Gazdasági Versenyhivatal az RTL Magyarországra kirótt 20 milliós bírság és a megtorpedózott RTL-Central tulajdonszerzés kapcsán

Többek között az állítja a Versenyhivatal a Media1-nek, nem igaz, hogy a GVH hiúsította meg annak idején, hogy az RTL Magyarország megvásárolja a Central Digitális Média Kft. 30 százalékát, hanem kényszerhelyzetbe hozta a hivatalt a Médiatanács ezzel kapcsolatos állásfoglalása. Állítják továbbá, épp azért kértek be nemrég adatokat az RTL-től, mert a megvásárolni kívánt Central Digitális Média Kft. időközben már beolvadt a Central Médiacsoportba.

RTL Híradó

Perre megy az RTL Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal a 20 milliós bírság miatt

Az RTL Magyarország szerint eleve különös, hogy a GVH olyan eljárásban büntetné meg őket, amelynek lefolytatása amúgy az RTL érdeke, és amely eljárásra azért kerül sor, mert a Kúria megalapozottnak találta az RTL bírósági keresetét a Versenyhatóság ellen, amiért az évekkel ezelőtt megakadályozta, hogy az M-RTL Zrt. a Central Digitális Média Kft.-ben (a 24.hu kiadójában) tulajdonrészt vásároljon.

Az RTL Klub székházának egyik felirata

20 milliós bírságot kapott az RTL Magyarország a Gazdasági Versenyhivataltól, miután a Kúria új eljárásra kötelezte a GVH-t az RTL fellebbezése után

A GVH állítása szerint a járványügyi veszélyhelyzetre tekintettel kapott határidő-hosszabbítás ellenére is akadályozta az M-RTL egy tényállás feltárását és ezzel elhúzta az eljárást. Az RTL Magyarország által 2016-ban tervezett, a Central Digitális Média Kft.-be történő, de a hatóság által meghiúsított befektetéssel függ össze az ügy.