fbpx

TV

Vlagyimir Putyin a Putyin-tévéként emlegetett Russia Today (RT) adásában

Putyin-tévé nélkül maradtak a Vodafone-UPC ügyfelei, de mi lesz helyette?

Az orosz propagandát terjesztő, sokak által Putyin-tévéként emlegetett Russia Today / RT tévécsatorna több éven át volt elérhető a nemrég a Vodafone által felvásárolt UPC Magyarország kínálatában, ám nemrég szép csendben eltűnt onnan, holott pár éve még az is felmerült, hogy magyar adása is lehetne. Az RT pótlásáról érdeklődött a Media1.

Rubin Kristóf, az RTL Magyarország távozó kreatív osztályvezetője, volt kreatív producere korábban

Távozott az RTL Magyarországtól Rubin Kristóf, az egyik legsikeresebb tévés

Az RTL kreatív osztályát mostanáig vezető Rubin Kristóf az elmúlt 18 évben olyan sikerprodukciókért felelt vezetőként mint például a Survivor, a Való Világ 4-5, a Széf, a Kész átverés, a Konyhafőnök, a Gyertek át, a Cápák között. Új cége, a Free Monkeys Production a TV2-nek is dolgozik majd, tudta meg a Media1.

Az MTVA és az MSC szerződésének részlete

Aláírta Mészáros Lőrincék reklámszerződését az MTVA

Hadházy Ákos országgyűlési képviselő kifogásolja a szerződés létrejöttének körülményeit és magát a szerződést is, melynek köszönhetően 2020-tól újabb három évig a felcsúti gázszerelőből lett dollármilliárdos is gazdagodik azon, hogy az állam hirdetést helyez el az állam valamelyik tévéjében vagy rádiócsatornán, esetleg a hirado.hu-n.