
Újabb országban kezdte meg működését az Euronews
Csütörtökön elindult az Euronews adása Bulgáriában.
Csütörtökön elindult az Euronews adása Bulgáriában.
A lineáris televíziós és digitális videóhirdetésekkel foglalkozó holland sales house, a Bionic Media legnagyobb részvényesévé vált a magyar Atmedia. A Bionic Media képviseli Hollandiában például a Warner Mediát és az SPI csatornáit, az Insight TV-t és a Euronewst.
Egy Kárpátalján született énekesnőre esett a produkció választása.
Több, a műsorvezetők közvetlen környezetéből származó forrás is azt állítja, hogy az Orbán Viktor és a Fidesz újraválasztása mellett kampányoló, a TV2 által az országgyűlési választások előtt, idén március végén közzétett propagandavideóban szereplő tévések közül néhányan vonakodtak elvállalni a szereplést, és volt, aki vissza is utasította a feladatot. Csakúgy mint a néhány évvel ezelőtti hasonló videó esetében, a mostani felvételét is kihagyta Pachmann Péter – a Media1 úgy tudja, azért, mert összeegyeztethetetlennek tartja a szereplést a televíziós műsorvezetéssel. Vitányi Judit esetében informátoraink úgy emlékeznek, hogy könnyeivel küszködött, annyira elkeseredett a helyzet miatt, és kollégája lelki támogatására szorult. Úgy tudjuk, Szebeni István sem szívesen vállalta a felvételt. Megkerestük az érintetteket, beszéltünk a műsorvezetők közvetlen környezetében többekkel és a TV2 sajtóosztályának is kérdéseket küldtünk. Beszédes, mi történt és mi nem történt azután, hogy több hetes munkával a most következő cikket előkészítettük.
A testület ezenkívül a Jazz TV-t közösségi médiaszolgáltatóként ismerte el e heti ülésén.
Azt még nem tudni, hogy pontosan mikor kerülnek képernyőre a legújabb részek.
Sokakat érinthet rosszul a távközlési szolgáltató lépése. A megoldás egy digitális eszköz megrendelése.
A premier időpontja és a széria címe egyelőre még nem ismert, de néhány főbb szereplő neve már nyilvános. Többen A mi kis falunk című sorozatban is szerepeltek már.
A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.
A műsorvezetőnek fogalma sem volt róla, kivel is ült le beszélgetni.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.96.2023.04.04.1313
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.