TV

Karácsony Gergely, megválasztása után több mint 100 nappal első interjúját adja az M1-nek, Mészáros Kata kérdéseire válaszolva

Karácsony-interjú: A MÚOSZ szerint az M1 megsértette a Közszolgálati Kódexet és a sajtótörvényt

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége a Médiatanácshoz és a Közszolgálati Kuratóriumhoz fordul az állami televízióban kedden látott „Karácsony-interjú” kapcsán. A MÚOSZ állásfoglalásában felelősségre vonást, továbbá a hasonló esetek elkerülése érdekében megelőző intézkedéseket követel. Egyébként Fidesz-közelből sem mindenki örül a beszélgetés színvonalának.

Előbb érkezik az Álarcos énekes, az RTL Klub idei nagy újdonsága

Nem a sokak által várt őszi időszakban, hanem már jóval előbb képernyőre kerülhet a The Masked Singer (A maszkos énekes) címmel is emlegetett nagyszabású produkció, ahol inkognitójukat megőrizve énekel 12 híresség. Kiderült az is, hogy Budapesten veszik fel a szlovák és a cseh változatot is.

Szereplőket toboroz az RTL Klub és a TV2

Hat olyan tévéműsort is találtunk, ahová játékosok jelentkezését várja jelenleg a két vezető kereskedelmi csatorna. Túlélőshowba, tehetségkutatóba, vidéki társkereső reality-be, pénzügyi műsorba, főzőshowba is jelentkezhetnek azok, akik a fődíjért és a hírnév kedvéért szeretnék viszontlátni magukat a tévéképernyőkön.

Németh Balázs, az M1 Híradó műsorvezetője

Törvénysértő volt az M1 Híradó a Médiatanács szerint, de mégse szankcionálja a testület a történteket

A grémium szerint is olyat követett el Németh Balázs az M1 Híradóban, amit nem tehetett volna, mégse rótt ki büntetést a testület, nem úgy az RTL Klub Reggeli című műsorára. A Médiatanács e heti ülésén egyébként frekvenciát adott a Karc FM-nek, kiírta a Vörösmarty Rádió frekvenciájára vonatkozó pályázatot, illetve több más városban is rádiós pályázat indult, Szadai Károly pedig plusz feladatot kapott.

Rubin Kristóf, az RTL Magyarország távozó kreatív osztályvezetője, volt kreatív producere korábban

Új részleteket árult el Rubin Kristóf az RTL Magyarországtól való távozásáról

Az új gyártócégével hamarosan a TV2-nek is dolgozó, nemrégiben távozó RTL-es kreatív osztályvezető szólt az RTL Magyarországtól való kilépéséhez vezető, főnökével kialakult konfliktusáról és elárulta azt is, hogy eredetileg a gyártócég az RTL-nek dolgozott volna. Kiderült az is: Sebestyén Balázs is tulajdonos volt a cégben egy ideig.

Vlagyimir Putyin a Putyin-tévéként emlegetett Russia Today (RT) adásában

Putyin-tévé nélkül maradtak a Vodafone-UPC ügyfelei, de mi lesz helyette?

Az orosz propagandát terjesztő, sokak által Putyin-tévéként emlegetett Russia Today / RT tévécsatorna több éven át volt elérhető a nemrég a Vodafone által felvásárolt UPC Magyarország kínálatában, ám nemrég szép csendben eltűnt onnan, holott pár éve még az is felmerült, hogy magyar adása is lehetne. Az RT pótlásáról érdeklődött a Media1.

Rubin Kristóf, az RTL Magyarország távozó kreatív osztályvezetője, volt kreatív producere korábban

Távozott az RTL Magyarországtól Rubin Kristóf, az egyik legsikeresebb tévés

Az RTL kreatív osztályát mostanáig vezető Rubin Kristóf az elmúlt 18 évben olyan sikerprodukciókért felelt vezetőként mint például a Survivor, a Való Világ 4-5, a Széf, a Kész átverés, a Konyhafőnök, a Gyertek át, a Cápák között. Új cége, a Free Monkeys Production a TV2-nek is dolgozik majd, tudta meg a Media1.