TV

tévé távkapcsoló

Újra kikapott az RTL Klub a TV2-től

Az RTL Klub megint nagyon elvesztette a múlt hetet, de azzal azért vigasztalódhat a csatornát működtető RTL Magyarország, hogy 7 kábelcsatornájával, ha csak nüansznyival is, de portfóliós szinten meg tudta nyerni a májust a TV2 Média Csoport 13 csatornájával szemben. A múlt heti legnézettebb tévéműsorok top10-es listájában azonban alig találni RTL-es műsort.

Amelia Brace, a Sunrise riportere

Sok riportert ért támadás az Egyesült Államokban, a Riporterek Határok Nélkül intézkedést követel a média biztonsága érdekében

A párizsi székhelyű RSF konkrét sokkoló példákat is összegyűjtött azzal kapcsolatban, hogy az Egyesült Államokban milyen támadások érték a tudósítókat az elmúlt napokban. Több példa is akadt rendőri erőszakos fellépésre, de a tüntetők sem kímélik a média munkásait. Van, aki emiatt a fél szemére meg is vakult.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

A TV2 Csoport ajánlatot tett a szlovén Planet TV felvásárlására

Heteken belül eldőlhet, multinacionális magyar vállalat lesz-e a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Média Csoportból, vagy a másik ajánlattevő jut-e hozzá a tőkepótlásra szoruló, de országos elérésű szlovén Planet TV-hez. Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója egyébként évekkel korábban igazgató volt a megvásárolni kívánt vállalatnál.

Elsötétül több hazai tévécsatorna

A ViacomCBS tévécsatornái pontosan 8 perc 46 másodpercig sötéten tartják ma este a képernyőket, hogy így tiltakozzanak az Egyesült Államokban történt szörnyű gyilkosság miatt. A médiavállalat honlapja is sötétbe borult.

Drága örökösök 2. évad

Az RTL Klub új nagyszabású napi sorozatot indít: az utolsó évadához érő Drága örökösök önállósodó showrunnerének saját gyártócége készíti

Miután a Drága örökösök utolsó évadának forgatásaival végeznek várhatóan a nyáron, Hámori Barbara, a népszerű RTL-es tévészéria, a Drága örökösök showrunnere az eddigi gyártócég helyett saját műsorgyártócégéhez igazol, és egy új, szintén az RTL Magyarország megrendelésére készülő, nagyszabású napi sorozatot gyárt majd, melynek előkészületei már zajlanak is.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője nyilatkozik a HírTV-ben

Huth Gergely: Nem szúrjuk hátba a HírTV-t

A PestiSrácok főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, csak rosszakaróik terjesztik, hogy 10-12 főt is megkerestek a HírTv-nél, hogy igazoljanak át az induló Pesti TV-hez. Huth Gergely szerint valójában a 6 fős Informátor című műsor stábjának szerkesztője kereste meg őket azzal, hogy átmennének hozzájuk. A PestiSrácok vezetője azt is mondta, szerinte ami történik, az nem hátba szúrás és nem igaz, hogy ráígértek a fizetésekre.

Pesti TV, a Pestisrácok nevű oldalt működtető Insider Media ábrás védjegye

A PestiSrácok hamarosan elindítja a Pesti TV-t: oda igazol a HírTV Informátor című műsorának stábja

Néhány héten belül jöhet a hivatalos bejelentés a Pesti TV elindításáról. A Media1 ma felhívta Huth Gergelyt, a Pesti TV védjegyet beregisztráló PestiSrácok főszerkesztőjét, hogy megtudakolja, lesz-e frekvenciájuk is, vagy csak neten lesz elérhető az új, Karácsony Gergely főpolgármester népszerűségének megkoptatására szolgáló tévé. Közben egyértelművé vált, hogy a HírTv Informátor c. műsorának stábja oda igazol.

TV2 Tények

Megbírságolta a TV2-t a Médiatanács, a Rádió 1 miskolci rádiós frekvenciát kapott

A TV2-nek 3,3 millió forint bírságot kell átutalnia a médiahatóságnak a Tények Plusz egyik adása miatt, ha az erről szóló hatósági döntés jogerőssé válik. A Rádió 1 egy ejnyével megúszott egy burkolt reklámozást a Balázsékban, és a cég egyúttal kapott egy értékes kereskedelmi rádiós frekvenciát Miskolcon. A Médiatanács elfogadott továbbá néhány érdekes tanulmányt, és elindította a rádiókat segítő műszaki pályázatot.