fbpx

TV

A Vodafone egyik magyarországi üzlete, Óbudán

A Vodafone Magyarország ideiglenesen ukrán tévécsatornákkal bővíti kínálatát

Az Ukrajnából érkezett menekültek Magyarországon töltött mindennapjait szeretné könnyebbé tenni átmenetileg a távközlési óriás az ukrán csatornákkal való bővítéssel. Eközben még mindig elérhető az egyik legfőbb orosz propagandatelevízió, a szélsőséges RTR Planeta is a cég kínálatában, amelyek eltávolítását követelte a Momentum és a MÚOSZ.

Televíziós Újságírók Díja.

Visszanézheti a Televíziós Újságírók Díja idei gáláját – itt a videó!

Megmutatjuk a szerda esti nagyszabású budapesti tévés díjátadó gála teljes felvételét, amelyen láthatja, hogyan vette át rendkívül megható körülmények között Molnár Piroska, a Nemzet Színésze a Keresztanyu című sorozatban nyújtott alakításéért a Televíziós Újságírók Díja egyik elismerését, de megnézheti azt is, mit mondott a Séfek Séfe, D. Tóth Kriszta, Till Attila, a Cápák között, a Keresztanyu és a Géniusz című műsor csapata, és a többi díjazott az elismerése átvételekor.

Meszes Boglárka, az M1 Híradó hírolvasója ismerteti a TV2 műsorának nézettségi adatát

Manipulatív riportot közölt az állami M1 tévé a TV2-n bemutatott ElkXrtuk nézettségéről, hogy sikeresebbnek mutassa A nép szolgája című ukrán RTL-es sorozatnál

Az állami M1 tévécsatorna híradójának egészen abszurd riportjában azt bizonygatta, hogy az RTL Klub által bemutatott A nép szolgája című ukrán sorozat 561 ezres múlt vasárnapi premierje valójában kevesebb embert érdekelt, mint a TV2-n 552 ezres nézőszámmal bemutatott Elkrtuk című film hétfő esti nézettsége. Hogy milyen módszerrel igyekezett többnek mutatni az 552 ezret az 561 ezernél az állami médiavállalat, meghamisítva a matematikát, az kiderül a cikkünkből.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */