fbpx

TV

médiatorta 2020 - apadás

MRSZ: Közel 3 százalékot esett a magyar médiatorta, 16 százalékkal zuhant a hazai kommunikációs torta

240 milliárd forint a Magyar Reklámszövetség által mért 2020-as reklámtorta, ami 2,8 százalékkal kevesebb a korábbi, világjárvány előtti normál évhez képest. A tavalyi évi MRSZ Kommunikációs torta 401,9 milliárd forint lett, ami 15,8 százalékkal kisebb a 2019-es mérethez viszonyítva. A digitális média bizonyult a leginkább ütésállónak, a mozi és a rádiós piac kapta a legnagyobb ütést. Az MRSZ kormányzati lépéseket szorgalmaz. Íme a részletek és az iparági szakszövetségek kommentárjai.

Gyárfás Tamás (középen) Orbán Viktor miniszterelnök (jobbra) és Kósa Lajos (balra) társaságában. A miniszterelnök rajtpisztollyal elindítja a nők 7.5 kilométeres versenyét a junior nyíltvízi úszó-világbajnokságon, Balatonfüreden 2014. szeptember 6-án.

Kósa Lajos nem tudja, levetíthető-e a Jóbarátok a héten elfogadott új szabályozás alapján, de elmondta, mi a jó sorozat ismérve

Nem tudta megmondani a RTL Híradó érdeklődésére az új magyar szabályozást elfogadó Fidesz politikusa, sugározhatják-e a médiaszolgáltatók a népszerű tévészériát, ugyanis ő maga nem tartja jónak az olyan történeteket, amelyek nem mondhatók el 3 részen belül, bár van számára két kivétel is – azt is elmondta, mely szériák azok. Eközben az Amerikai Kereskedelmi Kamara, az AmCham kétnyelvű nyilatkozatot adott ki az új magyarországi szabályozás miatt, mely jelentősen korlátozza Magyarországon a leszbikusok, a melegek, a biszexuálisok és transzneműek jelenlétét a média nyilvánosságában, és ami egyes állítások szerint népszerű tévésorozatokat is érint.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */