fbpx

TV

RTL Klub, logó, RTL Klub HD

Az RTL beperli az Origót és a TV2-t

Újabb jogi eljárásra készülhet a Fidesz-közeli KESMA alá tartozó Origo a hétvégén közölt, az RTL-t lejáratni hivatott cikk miatt, pedig épp nemrég bukott egy ilyen ügyet a weboldal. Perre készülhet a TV2 is.

Az Atmedia és az MSC bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1

Mészáros Lőrinc örülhet: nagy kifizetés az Atmediánál

A részben Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos érdekeltségében lévő, a többek között a TV2 és az MTVA reklámidejének értékesítéséből profitáló médiacég bőven egymilliárd forintot meghaladó osztalékot fizet tulajdonosainak. Jó éve volt a TV2 Média Csoportnak is, nem úgy a Magyar RTL Televízió Zrt.-nek.

Az ATV tudósítóját kapcsolta a CNN a dunai hajószerencsétlenség kapcsán

Tragédia igazolta az ATV igazát

A sors furcsa fintora, hogy a 7 fő halálával járó budapesti, dunai hajókatasztrófa igazolta végül, hogy továbbra is él a CNN és az ATV közötti szerződés, melyről egy Amerikában élő magyar újságíró az ellenkezőjét terjesztette hírportálján, az Amerikai Népszaván.

Vida József, a Takarékbank vezetője, a TV2 vevőjelöltje korábban az Inforádió Aréna című műsorában

Bejelentették a TV2 tulajdonosváltását

A TV2 szerdán bejelentette, hogy Vida József, a Takarékbank vezetője várhatóan júliusig megveszi a médiavállalatot. A közlemény arra nem tér ki, de Mészáros Lőrinc közeli bankárról van szó. Vida eközben interjút adott, ahol arról beszélt, nem néz tévét, és hazafias dolognak tartja a médiavállalat megvásárlását. Azt nem nevezte meg, egyáltalán kitől vette meg a tévét.