fbpx

TV

A CNN központja Atlantában

Lemondott a CNN elnöke

Távozott posztjáról szerdán Jeff Zucker, a CNN amerikai hírtelevízió elnöke, miután kiderült, hogy viszonya van a hírtelevízió egyik igazgatójával, és erről nem tájékoztatta munkáltatóját.

Telenor

Nevet vált a Telenor Magyarország, mihez kezd a 4iG a DIGI-vel, búcsúzik az HBO GO – Koi Tamás volt a Media1 Podcast vendége

Több távközlési, hírközlési aktualitásról is szó esett a Media1 e heti podcastjában, melynek ezúttal Koi Tamás, a HWSW újságírója volt a vendége. Kiderült például a műsorunkból, hogy nagyon hamarosan nevet változtat a Telenor Magyarország, megbeszéltük az HBO GO körüli problémákat, szó esett az HBO MAX átállásról, és arról is, hogy a 4iG intenzív nyomulásba kezdett a távközlési piacon, nem is csupán Magyarországon. Átbeszéltük azt is, ami a DIGI tulajdonosváltása kapcsán felmerül.

Tv2

Szerződés nélkül dolgozik a TV2 gyártócégénél mintegy 40 ember

A TV2 Média Csoport gyártócégénél olyan kondíciókat tartalmazó szerződést próbáltak meg ráerőszakolni a tévétársaság műsorait készítő emberekre, hogy azt szinte mindenki azonnal visszadobta. Mintegy 40 fő szerződés hiányában, kvázi feketén foglalkoztatott munkásként dolgozik januártól. A TV2 vezérigazgatója azzal hárítja el a Magyar Mozgóképkészítők Szakszervezetének megkereséseit, hogy az ügy nem tartozik rá.

A Sony Pictures Television Networks (SPTN) magyarországi tévécsatornái

Megerősítették: jön a VIASAT2 és a VIASAT FILM – új műsorvezetővel tér vissza az Észbontók jubileumi évada a VIASAT3 csatornára

Hivatalosan is megerősítette az Antenna Group a Media1 korábbi információját arról, hogy március 24-én két csatornája is átalakul a magyarországi portfóliójában: az AXN, a VIASAT3 és a VIASAT6 a megszokottak szerint, a Sony Max viszont VIASAT2, míg a Sony Movie Channel VIASAT FILM néven folytatja működését ezután.

Társaság a Szabadságjogokért (TASZ)

Pert vesztett a TASZ a Médiatanács ellen a Kúrián, a szervezet várhatóan az Alkotmánybírósághoz és az Emberi Jogok Európai Bíróságához fordul

A Társaság a Szabadságjogokért a TV2 Tények című műsorának egy tavaly tavaszi adása kapcsán perelte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsát, amiért az nem lépett fel egy vélt jogsértés kapcsán, de a Kúria elutasította a jogvédő szervezet keresetét. Azonban a TASZ a Media1 érdeklődésére közölte, várhatóan jogi lépéseket tesz a Kúria ítélete ellen. A médiahatóság számára kedvező ítéletről az NMHH a Médiatanács e heti üléséről kiadott, több ponton hiányos összefoglalóban számolt be.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

/** * andre clever */