
További 470 milliót költött a legnépszerűbb közösségi médiafelületen a kormányoldal a választási véghajrában
Az ellenzéki összefogás, az Egységben Magyarország ennél kevesebbet, 247 millió forintot hirdetett el ez idő alatt.
Az ellenzéki összefogás, az Egységben Magyarország ennél kevesebbet, 247 millió forintot hirdetett el ez idő alatt.
Az EBESZ választási megfigyelő missziója mellett az ENEMO magyarországi választási missziója is számos kifogásolható dolgot azonosított a magyarországi országgyűlési választások kapcsán. Jogszabályi hiányosságok, nem azonos médiaviszonyok, sérülő szavazategyenlőség, nyomásgyakorlás, szavazatvásárlás, megfélemlítés, konstruktív viták hiánya, korlátozott hozzáférés bizonyos információkhoz, probléma a levélszavazatok ellenőrzésével, visszaélés az állami erőforrásokkal. Csak néhány probléma az ENEMO jelentéséből.
Ilyen média- és reklámpiaci környezetben egy győzni akaró ellenzéknek valamilyen forradalmian új, nagyon átgondolt kommunikációs stratégiával kellett volna nekifutnia a választásoknak, már ha egyáltalán elindul, azzal ugyanis gyakorlatilag elfogadja az évekkel ezelőtt egyoldalúan megváltoztatott választási szabályok mellett azt is, hogy a kommunikációs térben a versenyfeltételek egyáltalán nem azonosak az egyes felek számára. Az ellenzék ehelyett folyamatos védekezésben találta magát és nem tudta megismertetni elképzeléseit a szavazókkal, és az egyes kormányzati botrányokkal kapcsolatos információk sokakhoz nem jutottak el.
A közterületi plakátos cég jelenleg Mészáros Lőrinc, Orbán Viktor barátjának érdekeltségei közé tartozik, korábban Simicska Lajos nevén volt, aki a G-napig szintén szoros barátságban állt a kormányfővel, és egy időben a Fidesz pénztárnoka volt.
Jóval kevesebb plakáthelyet kapott az ellenzék, mint a kormánypárt.
A cég vezetősége egy héttel korábban még visszautasított egy 15 milliárd dolláros ajánlatot.
kertek igencsak felértékelődtek az utóbbi években. Ez nagyban köszönhető a járványnak, ami által megtanultuk élvezni a saját otthonunk nyújtotta lehetőségeket. Sőt nem csak élvezni, hanem kibővíteni, egyenes wellness élménnyé. Ennek megfelelően változtak a kerttrendek is.
„A Fidesz megfosztotta az ellenzéket a plakáthelyektől, elzárta előlünk a köztévét, de az Önök támogatásából 1200 településre visszük el legfontosabb üzeneteinket!” – írta ki hétfőn Márki-Zay Péter, az egyesült ellenzék, az Egységben Magyarországért miniszterelnök-jelöltje a Facebookra, majd egy videót is mutatott arról, milyen eszközzel próbálja elérni a választópolgárokat a fideszes médiatúlsúly ellenére.
Mutatjuk a videót arról, amit az amerikai nagyvárosban lévők látnak éppen.
Borús adatok érkeztek a Magyar Reklámszövetségtől a Media1-hez a média- és kommunikációs piac 2021-es bevételei kapcsán. A médiatorta adatok alapján hiába nőtt abszolút értéken a magyar reklámpiac, mivel a növekedést valójában elvitte a megemelkedett infláció, így reálértéken csökkenés figyelhető meg. Az is látszik, hogy a nagy külföldi internetes óriások, a Google és a Facebook elszívják a levegőt a magyar médiumoktól. Az állami reklámköltés továbbra is jelentős maradt a magyar reklámpiacon belül, de már ennek jelentős mértéke sem segített a piac meglehetősen kedvezőtlen helyzetén. A jövőbeni kilátások borúsak, mivel a forint gyengülése, a tovább súlyosbodó inflációs helyzet mind negatívan hat a piacra.