
Készüljünk kreatívan a karácsonyi ünnepekre (x)
Már javában november hónapban járunk, ami nem csak azt jelenti, hogy beköszöntött a hideg időjárás, hanem bizony pár héten belül itt a karácsonyi időszak is.
Már javában november hónapban járunk, ami nem csak azt jelenti, hogy beköszöntött a hideg időjárás, hanem bizony pár héten belül itt a karácsonyi időszak is.
Az otthoni víztisztítás hazánkban is egyre elterjedtebb. Ezen nem kell meglepődni, hiszen a tisztított víznek megszámlálhatatlan előnye van a sima csapvízzel és a bolti ásványvízzel szemben is.
Az eljegyzési gyűrű kiválasztása mindig nehéz feladat, hiszen rengeteget kell rá készülni.
Közterületi plakátkampányt indított az Index. Új szlogenjük is van.
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Az ellenzéki politikus a kormányzati propaganda működéséről és horribilis összegekről beszél legújabb videójában, melyben a leggazdagabb magyarok toplistáján is szereplő Balásyt az állami propaganda rejtőzködő uraként emlegeti, aki az adófizetők pénzén került be a leggazdagabbak közé.
„Nincs olyan zóna a hálózatunkban, amit ne Header Bidding technológiával monetizálnánk” – mondta el Illyés Márton az OCC Networktől egy beszélgetésen Káldy Levente (Project Agora) társaságában, ahol arról volt szó, hogy küzdöttek meg az idei év kihívást jelentő körülményeivel.
Az összesen 41 szervezet, 3000 ügynökség és 70 ország bevonásával készült World PR Report felmérés szerint bár igencsak megütötte a területet a COVID-19 a sok lemondott, elhalasztott kampány miatt, és sok elbocsátásra is sor került, de vannak azért bizakodásra okot adó fejlemények is.
A Post For Rent és a Ringier Axel Springer Magyarország Digital Media Campusának közös kutatását kitöltők közel kétharmada naponta többször is használja az alkalmazást. A felület egyértelműen a fiatalok nagy kedvence: a kutatásból az is kiderült, mit kedvelnek benne annyira, hogy sokaknál függőséget is kivált.
Az eddigi 250 millió forinthoz képest mintegy másfélszer ekkora összegért végezheti el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) médiatervezését és médiavásárlását a Soros-ellenes kormányplakátok kapcsán is ismertté vált Balásy Gyula érdekeltségében lévő Lounge Design Kft. és a New Land Media Kft. alkotta konzorcium.