
Megerősítik az ARC kiállítás védelmét, mivel valaki felgyújtotta az egyik posztert
Mutatjuk, mi maradt az ARC közérzeti plakátkiállításon ma hajnalban megrongált plakátból.
Mutatjuk, mi maradt az ARC közérzeti plakátkiállításon ma hajnalban megrongált plakátból.
Nemzetközileg ismert előadók váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán a Budapest Music Centerben. Több mint száz előadó, negyedrészt külföldi szakemberek boncolgatják a jövőt érintő kérdéseket, jelenségeket.
A MOL és az MFB Invest befektetésével működő Enter Tomorrow Kockázati Tőkealap tulajdonrészt szerzett a szoftveres közösségi média- és szövegelemzést fejlesztő Neticle startupban.
A HVG cikke szerint a kerepesi független polgármesterjelölt egy e-mail segítségével leleplezte a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe került Publimont reklámfelületeinek értékesítőit, akik inkább pénzt veszítenek, csak ne kelljen reklámfelületet adniuk.
Az MRSZ elismerését évente egyszer, a Föld Napján adják át. A szervezet új projektjével a tagjai mellett az egész marketing-, reklám- és kommunikációs szakmát ösztönözni szeretné. A cél, hogy a környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló attitűd és gyakorlat az iparágban napi rutinná váljon.
A hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat 6 fős, a kommunikációs- és pr-szakma szakembereiből álló grémium bírálja el. Pályázni október 11-ig lehet.
Delta Technologies néven folytatja az Est Media, mely kiegészítéseket tett közzé az október 1-jére összehívott rendkívüli közgyűlésének határozati javaslataihoz.
A tavalyi évhez hasonlóan most sem a Hősök terén, hanem Zuglóban láthatók a plakátok, de idén is jelentős érdeklődésre számítanak az ARC szervezői. A plakátpályázat idei hívószava a Klímariadó volt, de sokan tágabb kontextusban értelmezték a témát.
Szakmának és közönségnek egyaránt szól az esemény, az egyetemistáknak, főiskolásoknak szervezett túrákat is indítanak.