
Mégis nyomoz a Microsoft korrupciós ügyében az ügyészség
Különösen jelentős kárt okozó csalás és más bűncselekmények miatt rendelt el nyomozást a Központi Nyomozó Főügyészség a magyarországi Microsoft-ügyben.
Különösen jelentős kárt okozó csalás és más bűncselekmények miatt rendelt el nyomozást a Központi Nyomozó Főügyészség a magyarországi Microsoft-ügyben.
A hamarosan kormányközeli tulajdonba kerülő T-Systems Magyarország Zrt. rendszeres beszállítója volt az elmúlt években a Legfőbb Ügyészségnek és több titkosszolgálatnak is – írja a Direkt36 tényfeltáró központ a 444-en megjelent cikkében.
A Magyar Reklámszövetség arra figyelmezteti a reklámszakma képviselőit, hogy tartózkodjanak az öncélú és túlzott, túlzottan szexuális utalású tartalmaktól és a nők, a nemiség ilyen formában való felhasználásától. Az Önszabályozó Reklámtestület vizsgálódik.
A CBA Piros reklámfilmje az Egyenlítő Alapítvány szerint nyíltan szexista, megsérti a reklámetikai kódexet és a reklámtörvényt.
A Szigen megtartott TEDx Hatás-ellenhatás című program fő mondanivalója és kérdésköre azt boncolgatta, vajon milyen lesz 10 év múlva diáknak, fiatalnak lenni.
Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.
Az ügyészség feljelentés-kiegészítést rendelt el a Microsoft Magyarország ügyében.
Nem folytatja együttműködését az elmúlt évek egyik legsúlyosabb kormányzati korrupciós botrányában érintett Microsoft Magyarország és az épp Mészáros Lőrinc volt jobbkezéhez kerülő T-Systems. Az információt az érintettek is megerősítették. A T-Systems vevője, a 4iG közölte, a Microsofttal történő szakítás nem tántorítja el őt, hogy megvegye a T-Systemst.
Új fázisba érkezett a Sziget Fesztiválra az üdítőmárka egyenjogúságpárti kampánya. A cég plakátokat cserél, de állítása szerint nem a vita miatt. Eközben rongálás ért néhány eddigi #loveislove plakátot. Feltehetőleg az új típusú plakát is sokakat fog zavarni.
Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.