Márka

A Vodafone Magyarország üzlete a Duna Plázában

Lezárult a Vodafone Magyarország felvásárlása

Január 31-én a vételár kifizetésével lezárult a Vodafone Magyarország Távközlési Zrt. megvásárlása. Ezzel a kormányközeli 4iG csoport lett a többségi tulajdonos, míg a Magyar Állam egyik vállalata a 49 százalékos tulajdonos.

Kovács Zsombor, a Westend új marketingigazgatója (CMO)

Új marketingigazgatót nevezett ki a Westend

A magyar plázaszektorban nagy tapasztalatokkal rendelkező Kovács Zsombor vette át a Westend marketingigazgatói feladatait a szülési szabadságra távozó Pőcze Judittól.

egyedi esküvői ruhapróba

Miért válasszunk egyedi esküvői ruhát? (x)

Az egyedi ruhatervezés egy olyan lehetőséget jelent, amely segít a menyasszonyoknak megtalálni a tökéletes ruhát az esküvőjükre. A ruha tervezése során a hölgyek személyes ízlését

mobiltelefonos applikáció

Az energiatakarékos okosotthon rendszer (x)

Az energiatakarékos okosotthon rendszer választ nyújt olyan égető kérdésekre, mint hogy hogyan csökkenthetjük a minden hónapban jelentkező, rendszeres, rezsivel kapcsolatos kiadásainkat valóban okosan. Komfort és

Reklámpiac, hirdetések, Piccadilly Circus, közterület, out of home

Idén is növekedhet a nemzetközi reklámpiac a Dentsu előrejelzése szerint – tovább tarol a digitális média, gyengül a nyomtatott sajtó

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a Dentsu nemzetközi kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében, melyet a Media1-hez is eljuttatott. A magyarországi reklámköltések idén nagyjából a nemzetközi várakozásoknak megfelelően alakulnak majd.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások