Márka

A kannabisz jótékony összetevői (x)

A kendernövény egészségügyi felhasználása évezredek óta ismert az emberiség történetében. A modern orvostudomány is felfedezte jótékony hatásait.

BrandFestival 2021 Trendriport Media1 tévé, tv

Miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében?

Mekkora veszélyt rejt magában a globális streaming-szolgáltatók, mint a Netflix, az Amazon Prime vagy a Disney+ térnyerése? Helyettesíthetik-e a hagyományos televíziózást? Valóban képes-e a lokálisan előállított tartalom visszaszorítani a streaming-szolgáltatók népszerűségét? Nagy Zsolt, a Wienerberger Zrt. marketingvezetője is elmondja személyes tapasztalatait, és azt, hogy miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében.

zsindely

A zsindely és előnyei (x)

A megfelelő tetőszerkezet fontosabb, mint azt gondolnánk. A biztonság, fűtéshatékonyság vagy a beázás elleni védelem mind attól függ, hogy megfelelő minőségű-e a tető vagy sem.

Project Agora Magic Story

Story Formátum a Nyílt Weben, a Project Agora újdonsága (x)

A Project Agora, a régió egyik vezető médiatechnológia vállalata új formátummal rukkolt elő, melynek neve „Magic Story” és segítségével a közösségi médiából ismerős story formátum elérhető lesz a nyílt weben, prémium lokális weboldalakon, brand safety környezetben.

A számlagyáros bűnszervezet elleni házkutatás egyik képe

Letartóztatták a HPS Csoport két alapítóját és a HPS Trade könyvelőjét

A Media1 megtudta, hogy nagy összegű költségvetési csalással vádolták meg a HPS Trade Kft. könyvelőjét és két vezető tisztségviselőjét, akik a HPS Csoport alapítóiként és tulajdonosaiként is ismertek. A nyomozók bankszámlákat zároltak, valamint még szerdán egy házkutatás során lefoglalásokra és őrizetbe vételekre is sor került, pénteken pedig a bíróság elrendelte a letartózásukat. Nagy összegre elkövetett költségvetési csalással, jelentős összegű fiktív áfás számlák befogadásával vádolják őket.

médiatorta 2020 - apadás

MRSZ: Közel 3 százalékot esett a magyar médiatorta, 16 százalékkal zuhant a hazai kommunikációs torta

240 milliárd forint a Magyar Reklámszövetség által mért 2020-as reklámtorta, ami 2,8 százalékkal kevesebb a korábbi, világjárvány előtti normál évhez képest. A tavalyi évi MRSZ Kommunikációs torta 401,9 milliárd forint lett, ami 15,8 százalékkal kisebb a 2019-es mérethez viszonyítva. A digitális média bizonyult a leginkább ütésállónak, a mozi és a rádiós piac kapta a legnagyobb ütést. Az MRSZ kormányzati lépéseket szorgalmaz. Íme a részletek és az iparági szakszövetségek kommentárjai.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások