
Külföldi oldalakat vásárolt fel a Netrisk Csoport
A Netrisk megvásárolta a cseh Porovnej24.cz és a szlovák Netfinancie.sk összehasonlító portálokat működtető társaságok 100 százalékos tulajdonrészét.
A Netrisk megvásárolta a cseh Porovnej24.cz és a szlovák Netfinancie.sk összehasonlító portálokat működtető társaságok 100 százalékos tulajdonrészét.
„What’s next” néven indított podcast-sorozatot a tartalomügynökség.
A drasztikusan lecsökkent igények miatt 174 éve működő szolgáltatás szűnik meg. A távirat mellett megszűnik a Posta-Világfax szolgáltatás is.
DisplayNow néven indult el a Hiventerus Magvető Alapjának finanszírozásából az új adtech cég, mely kifejezetten a kkv hirdetőket célozza.
Gazdasági és női tematikában is bővült a médiafelület-értékesítő ház portfóliója.
Az Employer Branding Award idén a koronavírusra adott egyedi megoldásokat is díjazza.
Első ízben indít úgynevezett pink marketing képzést a Humen Media Hungary.
Akik szeretnének megszabadulni némi súlyfeleslegtől, azok gyakran szinte minden módszert bevetnek, amiről csak tudomást szereznek – beleértve a fogyókúrás teákat is.
A közösségi médiában csak Lady Szomjasként ismert 22 éves tiktokker lett a Kedvenc Magyar Sztár (Favourite Hungarian Star) a Nickelodeon csatorna Kid’s Choice Awards díjátadóján.
A szervezők abban reménykednek, hogy talán a Sziget Fesztivál nem esik áldozatul idén a COVID-19 világjárvány miatti korlátozó intézkedéseknek, de a Sound és a VOLT lefújása már hivatalos.